Medion MD96630 Nootbook USB muis werkt niet!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Chani

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2008
Heb 2 weken geleden een nootbook gekocht maar krijg de bijgeleverde Optische USB-Scrollmuis niet werkend
De laptop herkend de muis, maar reageerd verder niet.
Via configuratiescherm probeer ik andere aanwijsapparaten te activeren maar na op toepassen en ok te hebben geklikt springt alles terug op de standaard instellingen "touchpads":o

Hoop dat iemand mij kan vertellen wat ik moet wijzigen in de laptop om toch de usb muis te kunnen gebruiken.

Groetjes Chani

Laatst bewerkt:
Vreemd... je draait Vista neem ik aan?
Heb je het ook al eens proberen te wijzigen terwijl je als administrator bent aangemeld?

De driver verwijderen en herstarten wil anders ook wel eens helpen.
Dan wordt de muis opnieuw herkend en alsnog geinstalleerd.

Heb je er een losse driver-cd bij?

Vreemd... je draait Vista neem ik aan?
Heb je het ook al eens proberen te wijzigen terwijl je als administrator bent aangemeld?

De driver verwijderen en herstarten wil anders ook wel eens helpen.
Dan wordt de muis opnieuw herkend en alsnog geinstalleerd.

Heb je er een losse driver-cd bij?

Ben admin als ik inlog. Zal nogmaals proberen de driver te verwijderen.
Punt is dat hij de installatie halverwege afbreekt.
Heb een recover cd van Medion bij de laptop.

Je zou in de BIOS even kunnen checken of de USB mouse niet op DISABLED staat in plaats van AUTO, maar ja... je pc is gloednieuw en zou gewoon moeten werken.
Misschien bel je liever eerst de serviceafdeling ivm garantie?

Je zou in de BIOS even kunnen checken of de USB mouse niet op DISABLED staat in plaats van AUTO, maar ja... je pc is gloednieuw en zou gewoon moeten werken.
Misschien bel je liever eerst de serviceafdeling ivm garantie?

Haha, dankjewel heb ook reeds telefonisch contact gehad en krijg nu het antwoord dat ik de recover cd moet gebruiken en terug naar fafrieksinstellingen moet. Dus nieuwe installatie vereist omdat er blijkbaar een standaard driver niet is geinstalleerd in de laptop.

Muis werkt niet onder vista

Mij is hetzelfde overkomen, na een automatische update werkte de usb muis niet meer. Na lang zoeken heb ik de installatie van de usb poorten onder apparaatbeheer teniet gedaan. Na opnieuw opstarten van de computer worden de poorten opnieuw geinstalleerd. De muis werd herkend en probleem opgelost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan