Vandaag wou ik mijn NAS (MD86979) opstarten. Helaas deed die dat niet, hij startte op maar het blauwe lampje bleef maar constant knipperen (betekent dat die bezig is met opstarten), hij was ook niet te vinden met de zogehete "NAS Seeker" van Medion. Na 2 uur was mijn geduld wel op. Ik ging op internet kijken en ik ben tot een conclusie gekomen, het is geen hardware fout want dan brand er een rood lampje (Handleiding gevonden op de site van medion). Ik dacht, laat ik de ATA harde schijf eruit halen en koppelen aan mn pc met een kabel.
Hij wordt wel herkend, maar ik kan niet in de harde schijf, dit kan alleen als je de volume verwijdert en vervolgens formateert.
Nu heb ik best wel belangrijke foto's en bestanden op mijn NAS staan en wil ik deze graag behouden,
Ik vind het jammer dat dit gebeurt, ik had niet verwacht dat dit ooit zal gebeuren.
Heeft iemand nog een oplossing om mijn data op mn schrijf terug te halen?
Of sterker nog, om gewoon weer bij mijn nas te komen via het netwerk.
Hij wordt wel herkend, maar ik kan niet in de harde schijf, dit kan alleen als je de volume verwijdert en vervolgens formateert.
Nu heb ik best wel belangrijke foto's en bestanden op mijn NAS staan en wil ik deze graag behouden,
Ik vind het jammer dat dit gebeurt, ik had niet verwacht dat dit ooit zal gebeuren.
Heeft iemand nog een oplossing om mijn data op mn schrijf terug te halen?
Of sterker nog, om gewoon weer bij mijn nas te komen via het netwerk.

Laatst bewerkt: