Medion opstartproblemen.

• Onderwerp starter Onderwerp starter Getn
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Getn

Gebruiker
Lid geworden
2 jun 2011
Ik wist niet echt waar te plaatsen dus sorry als het verkeerd geplaatst is--
Ok, dus vandaag heb ik via Windows Update een 5-tal updates geïnstalleerd. Na een tijdje als de updates gedownload waren, en pc al heropgestart was, was de pc bezig met de updates te configureren. Maar.. de pc herstartte zichzelf een 2-tal keer en ging gewoon verder met configureren. Na een derde keer dat de pc zichzelf heropstarte ging het helemaal fout. ik kreeg mijn eerste scherm=> medion . compleet normaal.2de scherm=> press "F11" to run recovery... Vanaf daar ging het fout. op dat scherm bleef het hangen. ik herstarte de pc een paar keer via de knop vooraan maar niets veranderde. als ik op F11 klikte=> normaal gezien start dan de recovery op maar de pc reageert niet. Ik kan gewoon niets meer doen. Iemand die raad weet voor ik naar Medion moet bellen voor garantie?--Als het helpt het is een: Medion AKOYA P4375 D (vaste pc) nog maar 5 maand oud dus hoop dat ie nog niet kapot is --'

Laatst bewerkt:
Hoi,
welkom op Helpmij
ik neem aan dat windows 7 op je pc staat? Dan had je je vraag onder "besturingssystemen>windows 7" kunnen zetten.
Maar nu naar je vraag, kun je aangeven om welke updates het ging? Heb je ze handmatig gedownload of automatisch?

Hoi,
welkom op Helpmij
ik neem aan dat windows 7 op je pc staat? Dan had je je vraag onder "besturingssystemen>windows 7" kunnen zetten.
Maar nu naar je vraag, kun je aangeven om welke updates het ging? Heb je ze handmatig gedownload of automatisch?

inderdaad windows 7. als ik het me goed herriner heb ik 2 belangrijke updates en 3 optionele handmatig aangekruist. weet helaas niet echt meer welke precies :/ ik denk wel 1 waarvan beveiliging,... werd verbetert.

ik denk alleen van de webcam maar voor de rest denk ik niet.

Probeer of je in het BIOS kunt komen (meestal F2 of delete trommelen tijdens de boot, maar het kan ook een andere toets zijn) en zet deze terug naar fabrieksinstellingen (factory defaults o.i.d.). Neem aan dat je er enige ervaring mee hebt?

Niet echt veel ervaring maar ik zal morgen gewoon proberen voor een andere oplossing te vinden zonder dat ik de fabrieksinstellingen moet instellen.heb namelijk niet echt veel zin om alles te her-installeren.

Je BIOS heeft daar verder niets mee te maken, maar ik zal eens ff de handleiding van je pc opduikelen.
Drücken Sie vor dem Neustart des PCs die Taste »Entf« und halten Sie diese gedrückt, bis
die Meldung »Entering Setup« erscheint.
Doe anders een SystemRepairDisc (gratis) downloaden en zet hiermee een systeemherstelpunt terug. Let wel op de juiste bits-versie.

Laatst bewerkt:
danje voor je tyd en hulp, zal morge je tip probere, ^^

Welkom op Helpmij.nl.:)

Ik heb de topic naar de juiste sectie verplaatst.

Ik heb 2 cd's gevonden die bijgeleverd waren in de doos van mn pc. Deze zijn 2 recovery disc's.Zou ik deze kunnen gebruiken om mijn pc naar een vroeger punt te kunnen terugzetten?

Gelieve niet via email verzoeken om hulp, zie mijn handtekening.;)

Met de recovery cd's zet je de pc terug naar de fabriekinstelling, dus zoals jij de pc gekocht hebt. Denk erom je bent je data kwijt, dus indien nog mogelijk eerst back-uppen.

Sorry voor dat ;) ben nu bezig met windows 7 te herinstalleren ;( ik zal alles maar moeten herinstalleren... ben zoet voor een paar uur -.- aan alle mense die geholpen hebben; merci ;p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan