Medion PC Gaat niet aan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
vraag dan welk moederbord merk/model/type hij er in wil gaan zetten
100% compareble heb ik niks aan

Hallo,

nu heeft een andere man gebeld van het zelfde bedrijf en hij zegt dat niet het moederbord, maar de voeding en hd kapot zijn. De Mobo is O.K.

Slim:confused:

ja dat moet je zeggen
laat de hdd maar dan kan je zelf thuis testen of de hdd kapot is

kun je doen met Hirensboot cd maar dat leg ik dan wel uit

ja dat moet je zeggen
laat de hdd maar dan kan je zelf thuis testen of de hdd kapot is

kun je doen met Hirensboot cd maar dat leg ik dan wel uit

Is waarschijnlijk niet eens nodig, ik denk dat de pc met de nieuwe voeding gewoon keurig opstart

MENSEN

EEN UPDATE

Ik heb een telefoon gekregen van Sphinx en ze zeggen nu dat het moederbord en de voeding kapot zijn. De harde schijf is ok.

Dus ik zeg dat uw collegas al twee keer gebeld hebben met een bewering die zegt dat de harde schijf kapot zijn. Hij zegt Jah er is een foutje gemaakt. Ik zeg OK wanneer kan ik hem ophalen? Eeehh dat moet morgenavond lukken. OK Dankuwel dag.

Dus Helpmij,

Bedankt voor jullie hulp.
Ik vind het een geweldige site.

Nog niet sluiten dit topic ik zeg morgen hoe et ging.

Ik blijf er nog steeds bij dat NIET je moederbord, NIET je harddisk, maar ALLEEN je voeding kapot is

Dankje voor je hulp, maar het moederbord was gewoon kapot. De voeding had net genoeg om de fans de laten draaien en niet om het moederbord een piepje te laten maken? (dat piepje doet hij elke keer als hij opstart). Dat is onwaarschijnlijk.

Laatst bewerkt:
Dankje voor je hulp, maar het moederbord was gewoon kapot. De voeding had net genoeg om de fans de laten draaien en niet om het moederbord een piepje te laten maken? (dat piepje doet hij elke keer als hij opstart). Dat is onwaarschijnlijk.

Dat is juist NIET onwaarschijnlijk, maar iets dat heeeeeeeel vaak voorkomt!

De man zei dat de voeding met zijn 350w tegen het max aanzat en dat hij daarom kapot is gegaan. Ook zegt hij dat er een iets beter moederbord in komt. Ook van MSI welke weet ik niet.

wat een ge*** allemaal zeg volgensmij zoals mrmusic zegt is alleen de voeding kapot:confused:

Piep met een moederbord is heel normaal.
Iedere keer als ik de PC hier opstart komt er bij de melding van het merk (moederbord) een piep, iets wat bij iedere pc altijd voorkomt.
Het moederbord zou pas kapot zijn als je GEEN piep hoort.
Die vent van die computerwinkel is een volslagen gek!

Verder: hoe ingewikkeld kun je een topic maken met een pc met de diagnose kapotte voeding.
En hopen dat die MSI dan compatible is met de andere hardware...

Hallo

Ik vind dit een heeeel lang topic , voor een p.c. die nog onder garantie "GRATIS" kon worden hersteld.

Jammer .

Peter

Bij deze mag alleen de TS nog een reactie geven wat betreft de oplossing.Idd een lang topic geworden die nu al toevoegingen heeft die totaal geen toevoeging meer heeft betreffende het probleem.

Daarna gaat er een slotje op.

Laatst bewerkt:
Morgen krijg ik hem terug. Ik ben benieuwd. Met deze zaak weet je maar nooit:confused:

Jan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan