Medion pc met power producer

Status
Niet open voor verdere reacties.

jacoba99

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2008
opgenomen videos op dvd branden ging altijd moeiteloos . Sinds kort krijg ik bij het openen van power producer een omkaderde melding met rood kruis .Boodschap van 4 regels:
Kan http//liveupdate.cyberlink.com/b/b/r? enz enz 1&PATTERNID=4951&BB_ID=1733 niet vinden.Controleer het pad of het internetadres.
Heeft iemand hier ondervinding mee om mij terug op het juiste pad te helpen?Dank bij voorbaat

power producer

word het tegen gehouden door je firewall misschien?

ik heb t.e.m. mijn ganse firewall tijdelijk opgeheven, maar geen beter resultaat.Ik heb ondertussen ontdekt dat ik bij aankoop een application & support disc heb meegekregen en ga het eens daarmee proberen. Alvast bedankt.

ik heb t.e.m. mijn ganse firewall tijdelijk opgeheven, maar geen beter resultaat.Ik heb ondertussen ontdekt dat ik bij aankoop een application & support disc heb meegekregen en ga het eens daarmee proberen. Alvast bedankt.

3juli2008:Met de support disk is het ook niets geworden, want dan moet ik mijn pc volledig terug in de koopstand brengen. Wie weet welke ellende er mij dan te wachte staat.
Het probleem is dus nog altijd niet opgelost en de foutmelding is nog steeds hetzelfde.

Laatst bewerkt:
Medion pc met power producer probleem

3juli2008:Met de support disk is het ook niets geworden, want dan moet ik mijn pc volledig terug in de koopstand brengen. Wie weet welke ellende er mij dan te wachte staat.
Het probleem is dus nog altijd niet opgelost en de foutmelding is nog steeds hetzelfde.

Medion pc met power producer probleem

{3juli2008. Met de support disk is het ook niets geworden omdat ik dan mijn pc volledig terug in de kooptoestand breng. En wie weet welke ellende ik me daardoor aan doe. Het probleem is dus nog steeds niet opgelost.}

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan