Medion-PC USB controller dan wel,dan niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

dlanorlala

Gebruiker
Lid geworden
26 jul 2003
Hallo Help mij`ers
Ik heb hier al een week een comp.van een maat van mij staan met een probleem...Het betreft de laatste ALDIcomp.met smartcardreader.
Toen ik `m voor het 1st opstartte,duurde `t ca.4 min. voor hij klaar was.Windows XP opnieuw geinstallerd en alles deed het toen;had mijn eigen internetverbinding overgezet (USB) en kon toen met jullie hulp proberen `m sneller te krijgen....
Ik ben erachter dat als ik in het BIOS de USB disable hij vliegend opstart.Bij apparaatbeheer staat dan dan een uitroepteken bij de USB controller(USBcontroller voor massaopslag).Deze verwijderd,opnieuw installeren,stuurprogramma verwijdert en opnieuw geinstalleerd.
Toen maar Bootvis een paar keer laten lopen(dus met de verschillende BIOSopties)USB-uit een mooi klein logje,ca.18 sec,maar GEEN USBfunktie !
USB-aan groooote logs,de laatste keer deed`ie er 2 uur over om het te maken!!
Elk log is verschillend,de ene keer is`ie lang met drivers bezig,de andere x met `t register,dan weer met logon en server...
Ook geoptimaliseerd met Bootvis,geen resultaat.
Alle updates van Windows aanwezig,Helemaal gescand met geupdate Norton/Spybots en online gescant bij Housecall.Alle tempmappen zijn leeg en de juiste drivers zijn aanwezig.(USBSTOR.SYS)
Ik denk zelf dat het in die"services" zit.Smartcard en -helper staan op handmatig en SSDP discovery op gestart-auto,net als op m`n eigen comp waar alles wel werkt(TARGA v.d. LIDL)
Als ik die laatste plug&playfunctie wil starten krijg ik een foutmelding.(1079 ?)
Ik ben hier al een week van m`n vakantie mee bezig en begin er aardig zat van te worden.....
Alvast bedankt voor jullie hulp.
GRTTZ Ronald

Probleem opgelost.
Kast opengemaakt en alle kaarten losgemaakt en opnieuw erin;geheugen in ander slot geplaatst en het circus draait weer als vanouds.
Speciaal bedankje aan de onvolprezen Nandaloe.
GRTZZ Ronald.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan