Medion Recovery

Status
Niet open voor verdere reacties.

cmedema

Gebruiker
Lid geworden
9 mrt 2003
Berichten
68
Ik heb een Medion Microstar Desktop. Via de recovery CD wil ik Windows opnieuw installeren. De CD wil op de E: partitie onder Recovery een aantal Factory bestanden vinden (Factory.001 t/ 008 en Factory.PQI. Blijkbaar is Factory.001 verdwenen, waardoor ik de installatie niet kan uitvoeren. Kan iemand mij vertellen waar ik dat bestand kan vinden of heeft iemand dat bestand voor mij beschikbaar?:eek:
 
Misschien dat je ze via de site van medion nog kan krijgen.
 
hoi,

misschien is het mogelijk om via een undelete programma het betreffende bestand weer terug te halen? het zal er toch op gestaan hebben, bij de aanschaf en eerste installatie gebruikt hij deze bestanden ook.
 
factory files

Als ik op mijn medion 8083 xl op de e partitie kijk dan zie ik ook een ontbrekende fact001 file.
Dat zou kunnen betekenen, dat ik
1. hetzelfde probleem heb als ik moet recoveren (lijkt mij stug)
2. Er een ander probleem is, of je iets vergeten bent te doen

Kijk nog even de manual na.

Ik maak toch dit bericht in de hoop dat je er iets mee kunt of dat het je verder helpt.

succes!
 
Hardstikke bedankt, maar het manual is beperkt en verwijst alleen naar een herstelpunt, wat ik niet kan installeren. Systeem zegt dat er sinds dat herstelpunt (het oudste) niets is gewijzigd en dat herstel dus niet mogelijk was. Jouw verhaal klinkt logisch, maar Medion geeft niet meer thuis. Willen iemand aan mijn deur slepen, mijn computer 3 weken weghalen (eerdere ervaring leert dat dat dan `10 weken kan worden) om een paar nieuwe bestandjes te installeren. Lijkt me redelijk omslachtig. Heb ze gevraagd of ze me op konden geven wat ik miste zodat ik met een recoveryprogramma kan kijken of ik het nog heb om het dan weer te installeren, maar daar geven ze (nog) geen antwoord op en dat loopt al ruim een week. Nogmaals bedankt voor je reactie...:thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan