Medion toetsenbord FN functie

Status
Niet open voor verdere reacties.

bram43

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
16 nov 2006
Medion toetsenbord

Hallo,
ik heb sinds 4 jaar een mediontoetsenbord. Ben nu een kursus aan het volgen en moet veel met de F-toets werken. Maar deze toets staat niet als zodanig vermeld.
Wie kan me verder helpen welke toets ik dan wel gebruiken kan??
Bijvoorbaat Dank, bram43

Welkom op Helpmij. :)

Ik heb je vraag van dat andere topic gesplitst, het is namelijk niet echt gebruikelijk om een vraag in iemand anders topic te plaatsten.

Succes met je probleem verder.

Met de F-toets worden de toetsen boven je cijfertoetsen bedoeld. Vele F-toetsen hebben een vaste functie binnen programma's:

F1= help
F5= verversen (Internet)
F7= spellingscontrole ( Office programma's)

enz.

De FN toets die je noemt in je titel vind je op laptop toetsenborden, hiermee activeer je oa de pijl- en/of cijfertoetsen die "onder" bepaalde letters zitten. Daarmee kun je op een laptop een soort nummeriek toetsenbord creëren die laptops over het algemeen niet hebben.

Met de F-toets worden de toetsen boven je cijfertoetsen bedoeld. Vele F-toetsen hebben een vaste functie binnen programma's:

F1= help
F5= verversen (Internet)
F7= spellingscontrole ( Office programma's)

enz.

De FN toets die je noemt in je titel vind je op laptop toetsenborden, hiermee activeer je oa de pijl- en/of cijfertoetsen die "onder" bepaalde letters zitten. Daarmee kun je op een laptop een soort nummeriek toetsenbord creëren die laptops over het algemeen niet hebben.

Bedankt voor de hulp,
maar ik hoef niet de funktie's van de F-toetsen te weten. Ik zoek naar de toets om deze in te schakelen. Omdat het op mijn toetsenbord geen vermelding weer gegeven wordt. Op de pc -kursus staat het op de toetsenbord duidelijk vermeld.
Du misschien weet iemand hoe het bij het toetsenbord van Medion zit.
B.v. dank. Groetjes, bram43

Op sommige toetsenborden moet je inderdaad deze functie toetsen activeren, omdat er dan ook nog andere functies bij die knoppen zitten.

Zo'n toets zit meestal bovenin bij de extra toetsen van je toetsenbord(b.v. mail, internet, e.d.) Maar zonder te weten wat voor toetsenbord je hebt wordt dit toch vrij lastig om uit te leggen!

succes ermee!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan