medium ontkoppeld?? netwerk problemen!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

hanzie87

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 dec 2008
Beste,

Ik heb sinds kort problemen met mijn laptop. Het is een Asus. Ik kan sinds een paar dagen niet meer op het internet. niet via wired ook niet via wifi en zelfs niet via mijn externe usb modem om via gprs/edge te werken. Hij vind bij mijn thuis wel het draadloze netwerk. ik kan aanmelden maar hij geeft enkel weer toegang lokaal. als ik ipconfig uitvoer krijg ik voor alles wat met netwerk te maken heeft de melding medium ontkoppeld. Wat kan dit zijn en hoe kan ik mij behelpen. Het systeem draait op Vista. Nog gegevens nodig vraag maar raak.

Hoi,

Laptops hebben vaak een aanduiding (via een ledje) om aan te geven of de draadloze netwerkkaart actief is of niet. Zie je op je ACER zo'n lichtje branden?

Indien twijfel, eventjes apparaatbeheer openen (Windows key + R, typ devmgmt.msc) en controleren of je bij netwerkadapters je draadloze adapter terugvindt.

PS. Ik ga er van uit dat je een ingebouwde netwerkkaart hebt.

Ik heb inmiddels vista opnieuw geïnstalleerd, ik was langs geweest bij computer speciaal zaak en het zou een fout zijn in windows die zou gewoon geen ip adres meer ophalen en zet bij elke netwerkkaart het windows default ip adress. Al de rest werkte nog.

Opgelost

:thumb:

Wil je de vraag op opgelost zetten. Dit doe je rechts onderaan de post.

Alvast bedankt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan