Medium ontkoppeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

ketelbinky

Gebruiker
Lid geworden
8 mei 2004
Hoi,

Ik heb geregeld het probleem dat mijn draadloze netwerk op mijn portable uit de lucht is. Hij is dan op geen manier meer aan het werk te krijgen. Het gekke is dat mijn desktop wel draadloos is gekoppeld. Ineens doet hij het daarna weer. Dit lijkt willekeurig. Als ik ipconfig draai dan geeft hij: Medium ontkoppeld.

Bedankt voor 't lezen, W:thumb:

Zou het kunnen komen omdat ie te weinig signaal binnenkrijgt en dan maar helemaal de netwerkverbinding dichtgooit. Of staat ie echt naast je accespoint ?

Dat kan dus de oorzaak niet zijn, wat ook nog kan is dat de frequentie van je netwerkkaart OF wordt verstoord of dat deze verkeerd is ingesteld op je laptop, dus even kijken naar ingestelde freqentie van je AP en vervolgens controleren op je laptop.

Je zou zeggen dat ie het dan nooit zou doen, maar uit ervaring weet ik dat hij het dan toch soms kan doen.

Het zou kunnen dat het met dat artikel te maken heeft. Hij doet het overigens ineens weer. Ik heb extra software van de netwerkkaart gedownload en in 1e instantie gaf hij aan dat de accesPoint niet te benaderen was. Toen ik koffie ging drinken, had hij hem ineens wel gevonden. Ik had al vaker het idee dat hij wat langer moet zoeken en dat hij hem dan vindt. Kortom: Ik weet het ook niet, maar ik hoop wel dat anderen er iets aan hebben.

Bedankt, groeten W.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan