Hallo, ik zou graag wat feed-back krijgen over een probleem wat ik heb. Geen technisch probleem maar meer het zoeken naar een oplossing voor mijn cd collectie. Ik heb 2 cd spelers van sony waarin 200 cd's kunnen. (per apparaat)
Deze zijn vol en dus wil ik out of the box aan iets nieuws beginnen.
Mijn vraag is dus eigenlijk bestaat dit:
Een apparaat (Computer?) die al mijn cd's opneemt in CD kwaliteit met software om deze te kunnen rubriceren (zodat ik niet naar kerstmuziek hoef te luisteren bijvoorbeeld in juni)
Het moet aan te sluiten zijn op een bestaand HIFI systeem en safe zijn, dus niet 1 Harddisk maar 2 tegelijk. (De naam van deze manier is me even ontschoten)
Zelf dacht ik aan een Serverkast met een serie HD's die uitbreidbaar is naar behoefte.
Weet iemand van een oplossing voor dit (luxe) probleem? Dan hoor ik graag van je/u
Ik ben benieuwd!
Groeten vanuit Den Haag!
Deze zijn vol en dus wil ik out of the box aan iets nieuws beginnen.
Mijn vraag is dus eigenlijk bestaat dit:
Een apparaat (Computer?) die al mijn cd's opneemt in CD kwaliteit met software om deze te kunnen rubriceren (zodat ik niet naar kerstmuziek hoef te luisteren bijvoorbeeld in juni)
Het moet aan te sluiten zijn op een bestaand HIFI systeem en safe zijn, dus niet 1 Harddisk maar 2 tegelijk. (De naam van deze manier is me even ontschoten)
Zelf dacht ik aan een Serverkast met een serie HD's die uitbreidbaar is naar behoefte.
Weet iemand van een oplossing voor dit (luxe) probleem? Dan hoor ik graag van je/u
Ik ben benieuwd!
Groeten vanuit Den Haag!