meekijken/overnemen computer

Status
Niet open voor verdere reacties.

elsa85

Gebruiker
Lid geworden
14 jan 2009
Allereerst mijn excuses als ik dit in het verkeerde topic plaats, ik kon geen gepastere plek vinden.
Ik zou graag iemand mee laten kijken op mijn computer (overnemen mag ook), maar ik weet niet hoe. Belangrijk is dat degene die meekijkt niets hoeft te installeren. Is dit mogelijk? De 'hulp op afstand' functie van msn werkt niet (mogelijk doordat wij niet dezelfde versie hebben? Dit is ook geen optie). Mijn firewall heb ik uitstaan.
Bij voorbaat dank.

Allereerst mijn excuses als ik dit in het verkeerde topic plaats, ik kon geen gepastere plek vinden.
Ik zou graag iemand mee laten kijken op mijn computer (overnemen mag ook), maar ik weet niet hoe. Belangrijk is dat degene die meekijkt niets hoeft te installeren. Is dit mogelijk? De 'hulp op afstand' functie van msn werkt niet (mogelijk doordat wij niet dezelfde versie hebben? Dit is ook geen optie). Mijn firewall heb ik uitstaan.
Bij voorbaat dank.

Ik Zou Proberen Door Die Persoon Die Moet Kijken Toch Iets Te Laten Instaleren :)

Teamviewer
Of VNC
Teamviewer is gebruiksvriendelijk
VNC is moeilijker maar kan je meer instellingen mee doen

Teamvieuwer link
VNC link

het is echt GEEN optie om diegene iets te laten installeren.
Ik weet dat het zonder installatie kan want dat heb ik eerder gedaan, maar ik weet niet meer hoe.
Iemand die mij dit kan vertellen?

Ik snap het probleem niet waarom iemand het niet wilt installeren?
Ik kan hierbij maar 1 optie bedenken, je wilt zonder het merkt bij iemand anders zelf gewoon meekijken stiekem!!

Ik snap het probleem niet waarom iemand het niet wilt installeren?
Ik kan hierbij maar 1 optie bedenken, je wilt zonder het merkt bij iemand anders zelf gewoon meekijken stiekem!!

Eh nee. Diegene moet bij mij meekijken en ik niet bij haar.
Zij zelf wil niet iets hoeven te installeren, de reden wil en hoef ik hier niet vermelden.

Overigens zegt dat jij niet meer dan ALLEEN die optie kan bedenken meer iets over jou.

Euh.. gewoon Hulp op afstand (start/uitvoeren/mstsc). Moet je wel "Gebruikers mogen een externe verbinding met deze computer maken" hebben aangevinkt.

Euh.. gewoon Hulp op afstand (start/uitvoeren/mstsc). Moet je wel "Gebruikers mogen een externe verbinding met deze computer maken" hebben aangevinkt.

dank je, ik probeer dit als ik thuis ben.
Dit laatste doe ik in config.scherm > systeem > tabblad remote toch?

Moet de ander ook zijn firewall uithebben en "Gebruikers mogen een externe verbinding met deze computer maken" aanvinken?

Ik doe altijd rechtermuisknop op Mijn Computer en dan tabblad Verbindingen van buitenaf.
Volgens mij hoeft de firewall niet uit te staan, maar zie deze pagina als het in eerste instantie niet mocht lukken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan