Meer bronnen nodig K-Lite ++ 2.4.3

Status
Niet open voor verdere reacties.

Olav

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Berichten
2.249
In 99 van de 100 gevallen als ik een iets wil downloaden ik kies voor een bestand met slechts 1 gebruiker gaat hij bijna gelijk naar "Meer bronnen nodig". Dit lijkt mij niet normaal toch? Ik kan me niet voorstellen dat bijna iedereen waarvan ik iets download in eens offline gaan. Als ik weer een nieuwe zoekopdracht doe, dan vind ik dezelfde gebruikers weer. (logisch)
Als een bestand wel meerdere gebruikers heeft gaat het meestal wel goed. :confused:

Iemand een idee waar dat aan ligt dat ik bijna altijd "Meer bronnen nodig" krijg als ik het bij 1 gebruiker download?


Olav
 
Meerdere bronnen

Nou als een gebruiker in zijn eentje een bestand aanbied en dat bestand mag bv maar met een maximale van een lage verbinding worden gedownload dan doet kazaa gewoon wachten totdat hij meerdere gebruikers vindt ofwel meerdere bronnen.

Wel logisch opzich.

Wel vreemd dat je altijd net bestanden kiest die maar door weinig mensen worden geshared.

Wat voor bestanden hebben we het over.

grtjs jjw
 
Ik kies gelukkig niet altijd bestanden die door 1 gebruiker te downloaden zijn. :)
Het gaat hier om mp3 en dan met name wat oudere nummers, vandaar dat regelmatig nummers gevonden worden met maar 1 gebruiker.

Tsja je verhaal klinkt wel logish eigenlijk.... en dat ik boven een bepaalde download snelheid zit, tsja daar zit ik al snel boven bij anderen denk ik nu ik mijn Tiscali Live 4Mb heb.

Olav
 
Niet verkeerd

Een hoop geld in de maand dus....

Grapje....

Als de upload max van de ander erg laag staat dan houdt het voor diegene die dus een search doet en de download vindt erg snel op.

Noem eens een nummer die je zoekt.
Ik zoek dan ook eens.

grtjs jjw
 
Ik bijvoorbeeld sta maar 3 uploads tergelijketijd toe, ik share een hoop oude muziek, dus als iemand een nummer bij mij wilt downloaden terwijl er al 3 kazaa gebruikers aan het downloaden zijn moet hij\zij ff wachten tot je aan de beurt bent.

Ik kan ook meer mensen laten downloaden maar dat doet de snelheid geen goed.
 
Laatst bewerkt:
Geplaatst door Jozo
Ik bijvoorbeeld sta maar 3 uploads tergelijketijd toe, ik share een hoop oude muziek, dus als iemand een nummer bij mij wilt downloaden terwijl er al 3 kazaa gebruikers aan het downloaden zijn moet hij\zij ff wachten tot je aan de beurt bent.
duidelijk?

Dan wordt je in een "externe wachtrij" gezet, maar dan krijg je niet de melding die ik krijg: "Meer bronnen nodig".
 
Re: Niet verkeerd

Geplaatst door jjw
Een hoop geld in de maand dus....

Grapje....

Als de upload max van de ander erg laag staat dan houdt het voor diegene die dus een search doet en de download vindt erg snel op.

Noem eens een nummer die je zoekt.
Ik zoek dan ook eens.

grtjs jjw

Een nummer, hmm de meeste vind ik wel, is het niet meteen, dan wel een dag of wat later.
Daar ging het me ook niet om. Ik vond het alleen wat raar dat ik regelmatig "Meer bronnen nodig" kreeg terwijl het gevonden bestand en de gebruiker er gewoon staan, ook na een nieuwe zoekopdracht.

Olav
 
Laatst bewerkt:
waarschijnlijk

Je kiezt toch waarschinlijk dan een zoek opdracht die niet echt veel geshared wordt door iedereen.

Maakt niet uit uiteraard als je toch krijgt wat je zoekt.

grtjs jjw
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan