Meer computer upgraden naar Windows 7

• Onderwerp starter Onderwerp starter Tdj
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Tdj

Gebruiker
Lid geworden
7 dec 2007
Hallo,

Is het mogelijk om met dezelfde upgrade dvd van Windows 7 meerdere computers, met een legitieme Windows XP of Windows Vista, te upgraden naar Windows 7?
Dat ik bijvoorbeeld 1 upgrade dvd koop om 2 laptops te upgraden.

ok, gelukkig maar.
Anders was het wel heel duur geworden :p

Heel erg bedankt!

ik ook!

Ik vind het belachelijk dat je windows 7 maar op 1 computer kan zetten. Maximaal 3 zou ik normaal vinden. ik zou dan ook graag nog twee activatiecodes ergens vandaan willen halen. Wie weet hoe ik hier aan kan komen? Alvast dank voor je reactie.

Misschien kan je de Family-pack kopen? (uiteraard op dit moment alleen in het Engels beschikbaar)

Ik vind het ook belachelijk dat als ik een nieuwe auto koop, dat ik er maar 1 krijg en niet 3. Weet iemand waar ik 2 gratis auto's vandaan kan halen? :confused:

Ik vind het ook belachelijk dat als ik een nieuwe auto koop, dat ik er maar 1 krijg en niet 3. Weet iemand waar ik 2 gratis auto's vandaan kan halen? :confused:

dat is waar, maar bij veel software kan je deze gebruiken op meer pc´s. Veel mensen hebben immers een vaste pc en laptop en door het te limiteren tot 3, voorkom je commercieel gebruik waarvoor het niet is bedoeld.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan