meer dan 1 keer stemmen op poll

Status
Niet open voor verdere reacties.

patte2k

Gebruiker
Lid geworden
13 mei 2002
Hoe kan je ervoor zorgen dat je meer dan eens kan stemmen op een poll?

Heb gehoord dat het iets met cookies te maken heeft maar heb deze verwijderdt via extra-internet opties en toch kan ik niet meer dan 1 keer stemmen op die poll?

Wie kan me helpen?

Alvast bedankt!

grtz

patte2k

waarom zou je dat willen? een goed poll systeem houdt zelf bij wie er al gestemd heeft en wie niet, daar hebben cookies dan dus nix mee te maken.

Bij sommige polls gaat het op IP of met een membersysteem. Daar kom je dus niet omheen.

Met welke criteria houdt een gemiddeld poll-systeem dan rekening om telkens een unieke stem te bemachtigen?

Ik ken namelijk een poll waarvan ik weet dat die vervalst is door iemand die graag een andere uitslag zou zien dan de trend die zich de afgelopen week heeft ingezet.

Nu vandaag zag ik plots als resultaat een wereld van verschil.

Ik zou graag deze terug rechttrekken door meerdere keren te stemmen zoals die persoon heeft gedaan.

grtz

Patte2k

Veel poll systemen houden de IP's bij die gestemt hebben, je zou allemaal anonieme proxy's kunnen gebruiken mocht je daadwerkelijk van plan zijn de poll te verzieken...

Anonieme proxy's zijn alsnog erg traag en probeer maar eens een goede te vinden.

Geplaatst door blaataap
Anonieme proxy's zijn alsnog erg traag en probeer maar eens een goede te vinden.

De proxy's van bekendesite zijn meestal wel up, idd vaak traag maar voor zulke doeleinden hoef je toch slechts op 1 knop te drukken.

edit:

Toch maar niet, ik wil niet meewerken aan zulk soort activiteiten.

Mja ik ken ze maar je moet er sowieso een hebben die $HTTP_X_FORWARD_FOR ofzo niet meestuurd want anders kan ik alsnog checken of je achter een proxy bent, je eigen ip staat er dan gewoon achter. Dus dan kan ik bijvoorbeeld iets met een

<?
if(strstr(.....))
{
//weigeren
}
?>

doen. Ook zijn er proxy's die geen postrequests doen, en aangezien een poll deel uit maakt van een <form tag.....

Maar ja genoeg hierover.

[edit]het is wat met die bbcode hier :p[/edit]
[edit]blaat[/edit]

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan