meer emailadressen, één map postvak IN ??

Status
Niet open voor verdere reacties.

tilburger

Gebruiker
Lid geworden
13 mei 2001
Berichten
339
Door problemen met verzenden van emails ben ik een aantal maanden overgestapt naar increditmail.
Het grote voordeel van dit gratis emailprogramma is het feit dat ik met meerdere emailadressen het overzicht beter behoud.
Het is namelijk zo dat alle emails die binnenkomen in één map:postvak in terecht komen.
Bij outlook express had ik per emailadres een postvak in, wat inhield dat ik al die mappen door moest nemen om te kijken of er iets was binnen gekomen.

Nu is het echter zo dat ik mijn PC heb moeten formateren en mijn outlook express weer normaal werkt.

Increditmail werkt wel leuk maar kost enorm veel geheugen, vandaar de vraag:

Hoe kan ik in outlook express ervoor zorgen dat alle inkomende mails automatisch terecht komen in een en dezelfde map ???
 
Ik heb diverse account en ik krijg alles gewoon in 1 map binnen. Gewoon standaard dus. Hiervoor heb ik niets hoeven doen.

Heb je in OE wellicht meerdere identiteiten ingesteld?
 
hoi, ben het net even aan het uitproberen en ik constateer nu dat je gelijk hebt. Ik stuur naar 2 van mijn eigen emailadressen een mail, en ze komen allen in een map tercht !!
 
Geplaatst door tilburger
hoi, ben het net even aan het uitproberen en ik constateer nu dat je gelijk hebt. Ik stuur naar 2 van mijn eigen emailadressen een mail, en ze komen allen in een map tercht !!


TOCH NIET:


nu maak ik er een hotmailadres bij en die wordt wel in een APARTE MAP gezet ?!?!??!
 
Hotmail wel ja, maar dat is ook geen POP server. Hotmail is een product van Microsoft en Microsoft heeft er uiteraard wel voor gezotgd dat OE er op de een of andere manier met Hotmail kan werken.
 
Geplaatst door Tiborv
Hotmail wel ja, maar dat is ook geen POP server. Hotmail is een product van Microsoft en Microsoft heeft er uiteraard wel voor gezotgd dat OE er op de een of andere manier met Hotmail kan werken.


Maar is hier helemaal geen oplossing voor ??? Waarom dan wel bij incredimail ?
 
Het zijn twee totaal verschillende programma's. De een heeft het wel, de andere niet.
 
Geplaatst door Tiborv
Het zijn twee totaal verschillende programma's. De een heeft het wel, de andere niet.

Dat is wel een heel makkelijk antwoord. Toch denk ik dat sommige slimmerikken onder ons wel een manier weten te bednken om dit op een andere manier op te lossen. Dus brand maar los.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan