wimwimwim zei:Met zo`n processor moet dat allemaal prima kunnen. Die van mij is 2,5 (P4). Sinds ik het intern geheugen van 256Mb heb uitgebreid naar 1000Mb kan ik alles tegelijk doen. Wat ik je dus aanraad is om, ná de oplossing van Maveros :thumb: , er bijvoorbeeld 512Mb bij te prikken. Dit kost je zo`n €50. Je PC wordt er niet echt sneller van, maar loopt wel soepeler als je dingen tegelijk doet.
Als je dit:
PC3200 DDR SDRAM
meeneemt naar de winkel kan er niets misgaan![]()
Wel van te voren even checken of je nog een slot over hebt voor een extra reepje.
Ben ik weer

Heb gister bij Mycom 512 MB (PC3200 DDR SDRAM) gekocht .
Geheugen in me pc geplaatst , en toen whowwww ellendhuuuu

- Computer starte op tot het windows logo , daarna viel die uit .
- Pc uitgezet , weer opgestart , pc valt uit .
- Geheugen strip verplaats in een ander slotje, computer start op .
- Zie bij start >mijn computer>eigenschappen dat ik nu 1Gb geheugen heb .
Maar de computer doet wel heel erg raar nu .
-Als ik ff internet met de firefox browser loopt de browser vast / met de browser van microsoft internet explorer kan ik gewoon blijven internetten , tot naar een tijdje de pc uitvalt .
- als ik nero brandprogje opstart , krijg ik de melding dat ik meschien een virus heb, zoniet
installeer nero opnieuw .
- als ik outlook opstart loop hij vast .
Als ik het nieuwe geheuge stripje uit me pc haalt , werk alles weer normaal, ook geen virus melding van nero, windows update werkt normaal enz.
Dus ik dacht pff nieuwe geheugen kapot

Nu heb ik het nieuwe geheugen stripje verwisseld met het oude geheugen ,en het oude geheugen stripje uit me pc verwijderd
Nu werk me pc ook normaal met dat nieuwe geheugen
Dus dan is het nieuwe geheugen niet kapot dacht ik zo...
Maar zodra ik allebij de stripjes in me pc plaats , zie ik wel dat ik dan 1Gb geheugen,
maar me pc krijg er kuren van .
Is hier ook een oplossing voor , door meschien ook iets in te stellen in de bios ,
of heb ik nu een geheugen stripje waar ik niks aan heb ?
Laatst bewerkt: