meer ram geheugen? of heeft dat weinig zin?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Daar word ie zeker sneller van en dat merk je wel.
Ook je harde schijf eens goed opschonen helpt al.

reactie

Geplaatst door maikel9
Daar word ie zeker sneller van en dat merk je wel.
Ook je harde schijf eens goed opschonen helpt al.

Dit doe ik ook regelmatig hoor, maar er staan nogal eens dingen tegelijk aan, en dit kan die net aan, maar met sommige programma's kan je dan niet meer doorwerken makkelijk, of dingen blijven hangen, en hoop dat dat scheeld als ik er meer geheugen in prop. alleen wat is betaalbaar hierin? en waar doe ik verstandig aan?

Beste Rene1980,

ben er helemaal met maikel9 eens,

512 Ram verhoog het maar naar 1024 Ram,
heb het ook gedaan, (heb namelijk ook een Packard Bell) en toevallig met dezelfde Systeemprestaties die jij hebt, even Packard Bell bellen, en bestellen maar, geef wel even je serie nummer door van je PC, kunnen ze kijken wel Ram ("Chip") gebruikt,,,,.. of via de Packard Bell Site bestellen (ook een optie).
Ik merkt het wel, want ik werk puur met Video / Audio Programma's/Software, is het voor GaMeS, <<<< vergeet het maar, je hebt bestwel een sterk VideoKaart en kan wel de meeste GaMeS aan, maar niet de laatste GaMeS op de markt, zoals (GTA San Andreas, BattleField 2, Chronicles of Riddick,,,, etc etc,,,

Ik hoop dat je hier aan wat hebt.

een maar bij het upgraden

indien je windows xp of 2000 hebt DOEN

indien je me/98 hebt niet doen ivm het niet werken of dat de geheugen controler het niet aankan of vastloper bij het opstarten of langzamer met minder geheugen.

reactie

zo eenbeetje een late reactie nog van mij, maar ik had nog een ander vraagje. het is een 2.8 ghz processor, maar ik hoorde dat je dit ook kan upgraden. Maar houdt dit puur in dat je de oude processor eruit haald en een snellere erin kan zetten of is het hetzelfde als ramgeheugen dat je iets erbij kan zetten?

zou het niet doen

ok het kan je fsb is 800 dus hetzelfde als de nieuwe processoren....

echter.... is het kwaliteit/kosten verandwoord... nee dat is het dus niet... je zult weinig verschil zien tussen een 2.8 en een 3.4... behalve in je portomene dan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan