meer server toevoegen aan email programa

Status
Niet open voor verdere reacties.
Kun je mij even zeggen welke textbox of iets ander Gebruikernaam en wachtwoorden zijn?
Dus ik bedoel waarvoor ze staan

Code:
Private _gebruikersnaam As String
Public Property Gebruikersnaam As String
Get
retrun _gebruikersnaam
End Get
Set(Byval value As String)
_gebruikersnaam = value
End Set
End Property

Private _wachtwoord As String
Public Property Wachtwoord As String
Get
retrun _wachtwoord
End Get
Set(Byval value As String)
_wachtwoord = value
End Set
End Property

Gebruikersnaam en wachtwoord zijn 2 nieuwe properties (eigenschappen) die we gemaakt hebben voor de Emailform class,
Je kan een property een waarde geven en er een terug krijgen:
Dim iets As String = Wachtwoord dan krijgen we de waarde van de Wachtwoord property die dan doormiddel van de 'Get' accesor _wachtwoord terug geeft. (verkrijgen)
Wachtwoord = "iets" dan geven we een waarde aan de Wachtwoord property die hij doormiddel van de 'Set' accesor de waarde aan _wachtwoord geven.

Je kan het zien zoals bij een TextBox de Text property (TextBox1.Text) zo hebben wij hier ook 2 properties gemaakt en je kan ze aanroepen door
Mailform.Gebruikersnaam
Mailform.Wachtwoord

Hopelijk is het een beetje duidelijk(er) nu ;) en werkt de code?

En hoe maak je ze aan ?Dus de

"Gebruikersnaam en wachtwoord zijn 2 nieuwe properties (eigenschappen) die we gemaakt hebben voor de Emailform class,"

Want ik krijg allemaal error van gebruikernaam en wachtwoord niet gevonden enz.Als ik die kan oplossen dan wou het wel werken.

Laatst bewerkt:
Ik weet niet precies wat je fout gedaan hebt want ik heb het getest en in mijn test code werkt het wel,
misschien heb je de property's in de verkeerde class gestoken?

Kan je eens je fout melding tonen? En eventueel ook code's?

Bedankt & Succes!

Dit is de aangepaste versie:
http://www.mediafire.com/download.php?vbbjqn7h6i34oth

Wat had perongeluk het lijnt 'End Sub' van je form load event verwijderd waardoor hij alles als fout ging aanduiden, want je kan namelijk niet een property maken in een sub en omdat je nooit hebt gezegd waar de sub eindigt bleef hij maar alles fout aanduiden ;)

En heb het ook getest of het werkt en jaa! het werkt ik heb een mailtje naar mijn eigen gestuurd! ;)

Veel succes!

Laatst bewerkt:
Bedankt ik heb het ook getest en het werkt prima bedankt voor je hulp! :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan