meer spelers

Status
Niet open voor verdere reacties.

manno

Gebruiker
Lid geworden
11 okt 2002
Berichten
175
Hallo
Ik heb een vraag over playstation 2 kun je daar met 2 controllers alle games spelen met 2 personen of moet je daar speciaal een game hebben die daaralleen geschikt voor is.
Ik zie vaak dat mensen dan met zijn tweeen op de bank zitten en dan tegen elkaar vechten of tegenelkaar sporten of rijden etc.
Wie weet hier meer over?
Alvast bedankt,
manno
 
kan alleen als het kan natuurlijk ;-) Ligt er aan wat voor spel 't is.
Race spellen, vecht en schiet spellen kan je vaak met 2 of meer personen doen. Staat ook wel op de achterkant van elk game doosje
 
Hallo
Bedankt voor de snelle reaktie, maar is het nu ook zo het verschil dat je met z'n tweeen toch met playstation 2 met elk een controller dat samen spelen kan.
Die mogelijkheden die Playstation 2 biedt kan dat ook gewoon op de PC of is dat juist dat playstation dat meer heeft voor meer spelers dan de gewone PC games?
Alvast bedankt,
manno
 
de games zijn over het algemeen anders dan op de pc. Je hebt ook wel de zelfde...
Op de Pc is het natuurlijk lastiger om met z'n tweeen te spelen omdat je maar 1 toetsenbord en muis hebt. (normaal gesproken) Dan zou je weer gamepads kopen (controllers voor de pc). Maar de meeste PC games kan je ook niet samen spelen op 1 computer.

PS2 is mooi om op te gamen, meteen een dvd functie.
 
Hallo
Bedankt voor uw reaktie ik ben nu op de hoogte van wat ik wilde weten.
gegroet,
manno
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan