Meerdere acounts in xp

Status
Niet open voor verdere reacties.

jeroenfrl

Gebruiker
Lid geworden
16 aug 2009
Berichten
12
Er was een prog destijds warmee je meer inlog acounts kon maken in xp dan de standaard 5
wie weet hoe hij heet of waar te ddownloaden ,

jeroen
 
Het aantal inlog accounts is (voor zover ik weet) oneindig. Het aantal sessies wat tegelijk gestart kunnen worden is voor home 5 en voor Pro 10 maar dat is dus een kwestie van uitloggen van sessies als je achter de pc weggaat
 
ik zag het ik draai op deze pc xp pro
ik heb een server daar zit windows server 2003 op daar is het minder om acoounts temaken
ik wou voor mijn botjes dus een xp server zo dat ze via remote control in kunnen,loggen en hun eigen botje beheren maar als je meer dan 10 sessie wil was daar dan die patch voor ?
 
Laatst bewerkt:
Als je meer dan 10 connecties naar 1 machine wil maken kun je volgens zeggen Patchen
(http://www.lvllord.de/)

Alleen is XP daar gewoon weg niet geschikt voor.
Aangezien ik nog niet helemaal door hebt wat je nou precies wil zou ik gewoon de 2003 machine ervoor gebruiken.
 
ik heb een chat waat botjes in draaien maar je kan ze niet op het zelfde account draaien
vandaar dat je meer account nodig hebt ik weet dat er een patch was die dud wel meer dan die 10 actief kon maken.
Ik heb dus ook een dadicate server met daar mijn 12 chat rooms op
dat is dus een windows server 2003.
Ik ben er niet uit of ik wel 12 acounts kan maken in server 2003
 
Om die account aan te maken voor die 12 botjes daar kwamik niet uit als dat wel kan kan ik ze op mijn server plaatsen kan ieder ook een remote control krijgen.
die chat rooms installeren op 1 account wil wel alle die botjes niet die overlappen elkaar daan staten ze niet op vandaar die meerdere accounts
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan