meerdere adapters op een pc

Status
Niet open voor verdere reacties.

Raoulja

Gebruiker
Lid geworden
29 apr 2003
Berichten
25
Ik heb thuis een draadloos modem/router van KPN (direct ADSL via speedtouch modem). Mijn pc is via een wireless usb adapter op deze router/modem aangemeld. Een zogenaamd infrastructure netwerk. Nu heb ik een wireless media adapter gekocht tbv overbrengen van muziek van de PC naar de woonkamer. Deze kan ik opnemen in mijn draadloze netwerk. Hiervoor moet ik over de Network key beschikken (is beveiligd). deze key wordt echter automatisch door de installatie CD rom aangemaakt. Ik weet hem dus niet.

Hierdoor kan ik deze media adapter niet opnemen in mijn netwerk.

Kan ik een tweede wireless usb adapter aan mijn PC hangen en deze via een zogenaamd AD-Hoc netwerk met de media adapter laten praten (naast het bestaande draadloze inrastructure netwerk) Of is dit onmogelijk ??
 
Vreemd dat je de wep-key niet kan achterhalen. Anders zou je de media-adapter nooit in een bestaand netwerk knunnen opnemen. welk merk/type is het? Wat staat er over in de handleiding? wat gebeurd er als je naar het configuratiescherm van de adapter gaat? Moet je niet eerst de boel aansluiten met kabel (tijdelijk) om te configureren?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan