meerdere adresboeken

Status
Niet open voor verdere reacties.

marianneke

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 feb 2001
In het adresboek staan wel zo'n 100 emailadressen.
Hoe kan ik deze verdelen over een aantal andere adresboeken?

Volgens mij kan je verschillende adresboeken maken door een wab bestand te kopieren en een andere naam te geven. Je kunt dan voor elk adresboek een snelkoppeling aanmaken.

100 mensen? Zoveel mensen ken ik niet eens... :p

Kan het niet ìn outlook express? Meen zoiets eens gelezen te hebben.
Of anders even wat gedetailleerder uitleggen hoe ik de tip van jou kan uitvoeren.

(100 mensen? als je in wat organisaties zit kom je daar zó aan! en ik ben bezig een familieboek te maken, dus als je familie maar groot genoeg is...)

Sorry dat het even geduurd heeft. Outlook express maakt gebruik van een adresboek, niet van meer voor zover ik weet. Wel kan je een ander adresboek openen en daaruit het betreffende adres selecteren.

Zoek naar bestanden met de naam *.wab. Kopieer dit (rechtermuisknop > kopieren) en plaats het bijvoorbeeld op het bureaublad. Geef het een andere naam (bijvoorbeeld werk), maar laat de extensie .wab staan. Doe hetzelfde voor de andere adresboeken die je wilt maken. Nu heb je een aantal adresboeken op je bureaublad staan die allemaal hetzelfde zijn. Pas de adresboeken waar nodig aan door de adressen die niets met een adresboek te maken hebben eruit te gooien.

Verschillende organisaties? :8-0: Ik ben alleen maar lid van een criminele organisatie... Helpmij... :evil:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan