Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vraagje ik heb een sony bravia met 1 hdmi ingang en wil naast mijn PS3 mijn digitale tv van kpn en ook nog een audio set via hdmi aansluiten op mijn tv wat is de beste manier om het hele zooitje aan elkaar te koppelen
hdmi kabels zijn niet zo duur meer hoor je hebt er al een voor een paar euro bij de handyman
maar ik heb het al gevonden voor beter beeld en geluid van je PS3 naar je tv als je maar een HDMI poort op je tv hebt en al in gebruik dan is het beste resultaat om over te stappen op composiet dat zijn 5 tulp stekkers naar de tv dan krijg je ook hd tv 1080p en 1080i kost €20 bij de mediamarkt
heb het nou zo aan gesloten mijn audioset (sony E970W) via hdmi naar de tv digitale ontvanger met scart op de tv PS3 via composiet naar de tv en de WII via de RGB poort heb ook alles op het internet aangesloten is wel leuk als je nog een PC hebt kan je de films,foto's en muziek via de PC naar de audioset of PS3 streamen en op je tv bekijken of luisteren
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.