Meerdere beeldschermen (of je nouwkeuriger kan bepalen...)

Status
Niet open voor verdere reacties.

gebruiker37

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2009
Wilde meerdere beeldschermen instellen, en op een van de twee alleen maar een fragment van het scherm (en beeldvullend) weergeven. De situatie is als volgt: heb gta 4 gekocht (had weinig zin erin maar op een gegeven moment toch "binnengehaald"), en wilde het op mijn crt tv spelen. Gaat verder wel, maar de letters op de telefoon zijn niet (goed) leesbaar. Dus dacht, ik plaats een crt monitor (tje) bij mijn bank , lees ik daar de text van de telefoon wel af. Maar als die telefoon volledig is weer te geven op het (17 inch) schermpje , kan ik hem wat verder af zetten, in plaats van gaan lopen klooien met bijzet-tafeltjes, zet ik hem naast mijn t.v. is met mijn indeling hier een stuk beter te doen. Ik kan ook een dikke vette flatscreen kopen natuurlijk met hdmi kabels zodat die telefoon goed groot en duidelijk op het gewone speel-scherm weergegeven wordt, om maar niet te praten over de rest van het beeld wat een en al genot en verrukking zal zijn........., oke laat dus maar ga die vette lcd wel kopen, NOT. Dus ..................

Ook omdat die dingen met analoog signaal wat minder om kunnen gaan en dan moet ik weer hd tv gaan nemen , en ik heb geen zin in de rompslomp en ik ben armlastig.

Kan wel door blijven gaan voel ik, maar stop nu doei.

Laatst bewerkt:
Het verhaal is lang genoeg om een vraag duidelijk te kunnen formuleren, maar ik snap er niet veel van het bovenstaande.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan