mhoosterhoff
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 26 nov 2014
Dag allen,
Ik ben echt een leek (lees: nietsnut) op het gebied van computers.
Daarom hoop ik dat jullie mij zouden kunnen helpen.
Ik zou graag een werkstation hebben voor mijn laptop, waarop ik 2 schermen + toetsen bord heb.
Nou heb ik bij anderen ook wel eens gezien, dat de laptop dan gewoon dicht kan blijven (dus extern toetsenbord?)
Ik heb een ACER Laptop (werkelijk geen idee wat voor type, enig idee waar ik dat kan vinden?)
Nou heb ik eens iets gelezen over een docking station, maar die dingen zijn nog al duur...
is er ook een andere mogelijkheid maar met ongeveer dezelfde opties?
Het doel is, dat ik een tekstbestand op het ene scherm heb, en op het andere scherm kan typen/verwerken en dat ik het daarna kan uitprinten.
(en internet moet blijven werken natuurlijk)
Alvast bedankt voor jullie reacties.....
Groetjes,
Michiel
Ik ben echt een leek (lees: nietsnut) op het gebied van computers.
Daarom hoop ik dat jullie mij zouden kunnen helpen.
Ik zou graag een werkstation hebben voor mijn laptop, waarop ik 2 schermen + toetsen bord heb.
Nou heb ik bij anderen ook wel eens gezien, dat de laptop dan gewoon dicht kan blijven (dus extern toetsenbord?)
Ik heb een ACER Laptop (werkelijk geen idee wat voor type, enig idee waar ik dat kan vinden?)
Nou heb ik eens iets gelezen over een docking station, maar die dingen zijn nog al duur...
is er ook een andere mogelijkheid maar met ongeveer dezelfde opties?
Het doel is, dat ik een tekstbestand op het ene scherm heb, en op het andere scherm kan typen/verwerken en dat ik het daarna kan uitprinten.
(en internet moet blijven werken natuurlijk)
Alvast bedankt voor jullie reacties.....
Groetjes,
Michiel
Laatst bewerkt: