meerdere bestanden ineens downloaden ?

Status
Niet open voor verdere reacties.

karine

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
11 feb 2001
Berichten
3.606
Wanneer ik van een website bestanden willen downloaden kan ik er max 2 tegelijkertijd downloaden.

Wanneer ik dan een derde link selecteer, kan ik pas opslaan als aanklikken wanneer één van de vorige twee pas gedaan is met downloaden.

Met vriend echter kan er op dezelfde site 10 tegelijkertijd downloaden.

Hoe kan dat toch ??
 
Bij een website?? Of bij een programma zoals bv Kazaa? Bij het laatste kun je dit altijd instellen bij settings, of controls e.d. wat het max download en upload mag zijn.
 
Het is van een website.

Ik gebruik wel nog windows 98 SE.
 
De site geeft op : Klik op Waarde toevoegen in het menu Bewerken en voeg de volgende registerwaarden toe:
"MaxConnectionsPer1_0Server"=Dword:0000000a
"MaxConnectionsPerServer"=Dword:0000000a


Maar bij mij staat in bewerken nieuw en daar moet ik dan kiezen tussen sleutel, tekenreekswaarde, Binaire waarde en dword waarde.

Welke moet ik hier nu nemen ?
 
Weet niet of het wil helpen bij je want het is XP waar ik mee werk maar je kan dit eens proberen..zo heb ik het gewoon veranderd.

Meer bestanden in windows tegelijk downloaden:
Maak een register sleutel aan die het gelijk allemaal doet voor je.
Maak een tekstbestand aan noem het >windowsdownload< en kopieer hier het volgende in :


[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings]
"MaxConnectionsPer1_0Server"=Dword:0000000a
"MaxConnectionsPerServer"=Dword:0000000a

Dit gedaan dan verander je de extensie .txt in .reg dit gedaan dubbelklik hier op en bevestig dat hij naar je register schrijft.


Ps. check eerst ff of je wel ..
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings] hebt in je register.

Suc7
 
Ik heb de regel :[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings] op mijn pc.

Ik heb het bestand gemaakt.Zie bijlage(heb het teurg txt genoemd om te posten hier)

Wanneer ik nu het bestande wil inporteren krijg ik volgende melding :

Kan bestand niet importeren.Het opgegeven bestand is geen registerscript.U kunt alleen registerbestanden importeren.

Wat nu ??
 

Bijlagen

  • windowsdownload.txt
    169 bytes · Weergaven: 22
Vreemd.:confused: . Maar goed dan handmatig.

K kijk nu goed hieronder hoe en kijk goed waar je in moet zijn, het staat onder aan: HKEY_CURRENT_USER\.....

vb.JPG



Als je op de map[sleutel] Internet settings klik verschijnt het gelijk rechts. Het is op alfabet dus kijk bij M :)

Als ze er niet staan klik dan rechtermuis [rechterscherm]
op nieuw en klik DWORD-waarde aan en maak de volgende sleutel: [Kopier dit incl. de ""]
"MaxConnectionsPer1_0Server"

K nu heeft hij de naam...nu nog de waarde dit voer je in door te dubbelklikken op de naam hier wordt gevraagd naar de waarde vul hier A in [je weet A staat voor 10]


K nu dubbel klik je weer rechts met rechtermuis en kies weer DWORD-waarde en nu vul je in :
"MaxConnectionsPerServer"

en weer geef je nu een waarde A eraan.

Nu is je download tot 10 :thumb: of zoals bij mij 24 en 14 gelijk aan 40 en 20.

Suc7.
 
Heb het zo gedaan maar geen resultaat.Zie bijlage maar.
 
Sorry karine ik kan de bijlage niet zien..weet niet wat het is ik dit al gevraagd in een andere post.

Maar ik zou nu echt niet meer weten wat het zou moeten zijn want het zou moeten werken.

Suc7 ik hoop dat je er 8er komt.
 
Kijk hier even naar mijn bijlage :
 
Laatst bewerkt:
Ik zie dat ik een fout heb gemaakt je moet de ""alleen gebruiken als je er een register sleutel van maakt zoals we eerder hadden geprobeerd..probeer eens door bij die 2 de "" weg te halen bij de naam dan zou het misschien wel moeten werken.. :thumb:

Suc7
 
Nu werkt het.

Enorm bedankt.Zo zie je maar hoe juist het altijd moet zijn om te kunnen werken.

Als ik jouw ook eens een pleziertje kan doen laat je maar iets weten.(mp3 ofzo)
 
hallo,

ik wil dit ook vergroten alleen is wat jullie aangeven voor de prof edition en ik heb de home edition, weet iemand hier een antwoord op?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan