meerdere bestanden tegelijk downloade

Status
Niet open voor verdere reacties.

tommyboy8

Gebruiker
Lid geworden
20 okt 2004
telkens als ik bestanden van 't net wil afhalen moet ik wachten tot er 1tje gedaan is, kan dus maar twee tegelijkertijd downloade en op mijn pc zette, kunde da nergens regelen da ge zoveel eraf kunt hale as ge wilt? of gaat da ni?

mvg tommy

Start regedt32 and navigate to the HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings registry subkey. Select New, DWORD Value from the Edit menu, and create two new DWORD values: MaxConnectionsPer1_0Server, with a value of 0000000a (or whichever value you want); and MaxConnectionsPerServer, with a value of 0000000a (or whichever value you want). After you restart IE, you can simultaneously download as many files as you specified in the registry.

Heb je SP2 geinstalleerd? SP2 beperkt nl het aantal verbindingen dat je computer kan maken. Bedoel je met beperkt aantal downloads via P2P?

nee, ni p2p é, gewoon da er op een bepaald forum staat van ; zie hier grave filmkes, dak er dan ma 2tegelijk kan opslaan (zo doel opslaan als...)en keb sp2 ni opmijn pc dus...

Ik weet het nu eigenlijk even niet, mogelijk iemand anders?

bij mij staat em veel hoger ...

Bijlagen

• ie setting.jpg
    ie setting.jpg
    60,4 KB · Weergaven: 43
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan