meerdere bijlage in 1 keer printen in Outlook

Status
Niet open voor verdere reacties.

lexcellern

Gebruiker
Lid geworden
15 okt 2015
Het lukt mij niet om vanuit een mail die ik ontving in outlook (365) meerdere bijlagen (pdf files) in 1 keer te printen. Het liefst alleen de bijlagen en dus niet de mail zelf, maar als dat niet kan dan is alles printen ook goed.
Zoeken in google levert het volgende resultaat op, maar dit werkt niet bij mij:

"Ga als volgt te werk om een bijlage vanuit een geopend bericht of vanuit het leesvenster af te drukken:
Klik op het bijlagenpictogram onder de berichtkop en klik vervolgens op Bijlagen -> hier gaat het al mis, ik zie deze optie/bijlagenpictogram niet
Klik in de groep Acties op Snel afdrukken.
Als u bijlagen samen met een bericht wilt afdrukken, controleert u of het selectievakje Bijlagen afdrukken is ingeschakeld. Dit selectievakje blijft ingeschakeld totdat u het weer uitschakelt.
Klik in de berichtenlijst op het bericht met de bijlagen die u wilt afdrukken.
Klik op het tabblad Bestand.
Klik op Afdrukken.
Klik onder Printer op Afdrukopties.
Schakel in het dialoogvenster Afdrukken onder Afdrukopties het selectievakje Bijlagen afdrukken in."

Iemand een idee hoe dit werkt?

Edit: zojuist toch een mogelijkheid gevonden via de printopties: je kunt een vakje bijlagen printen aanvinken.
Dan print hij wel ook het bericht zelf, maar goed, ht belangrijkste is dat automatisch alle bijlagen geprint worden.

Laatst bewerkt:
Ja, maar ik kan dus alleen het onderste deel uitvoeren, dus e-mail + bijlagen printen, maar niet alléén de bijlagen printen

Probeer die bijlage een op te slaan. Bijvoorbeeld op het bureaublad zetten en dan die printen. Moet kunnen. Zo doe ik het vaak met PDF en Excel en/of word documenten. Werkt perfect bij mij.

En kun je nog iets met de rechtermuisknop doen. Op het PDF gaan staan, rechtermuisknop en dan printen. Zo maar wat ideeën. Succes weer.

Laatst bewerkt:
Eerst opslaan en dan printen is niet de bedoeling, maar zou natuurlijk wel werken. Dat zou ik omslachtig vinden.
Voor mij is het van belang, omdat ik regelmatig mails met veel bijlagen ontvang, die snel te kunnen printen, liefst zonder dat de mail zelf word geprint en zonder dat ik het eerst moet opslaan.

Rechtermuisknop al geprobeerd, maar dat levert geen oplossing.
voor mij is het n geen groot probleem meer, omdat meerdere bijlagen printen dus nu wel lukt, maar als iemand nog de oplossing weet, hoe dit te doen, zonder de mail zelf te printen, dan hoor ik het graag.

Bijlage kunnen alleen op de standaard printer worden afgedrukt. Zit je soms op je werk?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan