lexcellern
Gebruiker
- Lid geworden
- 15 okt 2015
Het lukt mij niet om vanuit een mail die ik ontving in outlook (365) meerdere bijlagen (pdf files) in 1 keer te printen. Het liefst alleen de bijlagen en dus niet de mail zelf, maar als dat niet kan dan is alles printen ook goed.
Zoeken in google levert het volgende resultaat op, maar dit werkt niet bij mij:
"Ga als volgt te werk om een bijlage vanuit een geopend bericht of vanuit het leesvenster af te drukken:
Klik op het bijlagenpictogram onder de berichtkop en klik vervolgens op Bijlagen -> hier gaat het al mis, ik zie deze optie/bijlagenpictogram niet
Klik in de groep Acties op Snel afdrukken.
Als u bijlagen samen met een bericht wilt afdrukken, controleert u of het selectievakje Bijlagen afdrukken is ingeschakeld. Dit selectievakje blijft ingeschakeld totdat u het weer uitschakelt.
Klik in de berichtenlijst op het bericht met de bijlagen die u wilt afdrukken.
Klik op het tabblad Bestand.
Klik op Afdrukken.
Klik onder Printer op Afdrukopties.
Schakel in het dialoogvenster Afdrukken onder Afdrukopties het selectievakje Bijlagen afdrukken in."
Iemand een idee hoe dit werkt?
Edit: zojuist toch een mogelijkheid gevonden via de printopties: je kunt een vakje bijlagen printen aanvinken.
Dan print hij wel ook het bericht zelf, maar goed, ht belangrijkste is dat automatisch alle bijlagen geprint worden.
Zoeken in google levert het volgende resultaat op, maar dit werkt niet bij mij:
"Ga als volgt te werk om een bijlage vanuit een geopend bericht of vanuit het leesvenster af te drukken:
Klik op het bijlagenpictogram onder de berichtkop en klik vervolgens op Bijlagen -> hier gaat het al mis, ik zie deze optie/bijlagenpictogram niet
Klik in de groep Acties op Snel afdrukken.
Als u bijlagen samen met een bericht wilt afdrukken, controleert u of het selectievakje Bijlagen afdrukken is ingeschakeld. Dit selectievakje blijft ingeschakeld totdat u het weer uitschakelt.
Klik in de berichtenlijst op het bericht met de bijlagen die u wilt afdrukken.
Klik op het tabblad Bestand.
Klik op Afdrukken.
Klik onder Printer op Afdrukopties.
Schakel in het dialoogvenster Afdrukken onder Afdrukopties het selectievakje Bijlagen afdrukken in."
Iemand een idee hoe dit werkt?
Edit: zojuist toch een mogelijkheid gevonden via de printopties: je kunt een vakje bijlagen printen aanvinken.
Dan print hij wel ook het bericht zelf, maar goed, ht belangrijkste is dat automatisch alle bijlagen geprint worden.
Laatst bewerkt: