meerdere contactpersonen toevoegen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Krist

Gebruiker
Lid geworden
18 nov 2002
Berichten
346
Heb hier een mail met in CC meerdere contactpersonen (die dus dezelfde mail ook ontvangen hebben) die voor mij interessant zijn.

Kan ik deze in één keer aan mijn contactpersonen toevoegen?

Bestaat er een omweggetje?
 
Gaat niet lukken denk ik aangezien je per contact persoon een item moet aanmaken.

Als je in de CC lijst alle emailadressen direct ziet staan zou je deze kunnen kopieren naar een text bestand en proberen te importeren in je adresboek. Selecterten kun je doen door met je muis over alles adressen te gaan en de linkermuisknop vast te houden. Daarna op selectie rechtermuisknop en kies voor Kopieeren.

Zie je niet alle mail adressen maar bv de naam van een persoon (de naam ligt dan als het ware over het e-mail adres heen. Dubbelklik je op de naam dan zie je pas het email adres) dan lukt dat niet.
 
Heb hier een mail met in CC meerdere contactpersonen (die dus dezelfde mail ook ontvangen hebben) die voor mij interessant zijn.

Kan ik deze in één keer aan mijn contactpersonen toevoegen?

Bestaat er een omweggetje?
Je kunt outlook toch zo instellen dat je de emailadressen waarnaar toe je email stuurt meteen opslaat in je contactpersonen? Dus dan is het in 1 X knippen/plakken en dan een email naar jezelf sturen voor elkaar dacht ik zo?
 
Je kunt outlook toch zo instellen dat je de emailadressen waarnaar toe je email stuurt meteen opslaat in je contactpersonen? Dus dan is het in 1 X knippen/plakken en dan een email naar jezelf sturen voor elkaar dacht ik zo?

Hij heeft een mailtje ontvangen waar deze mensen als CC in staan. Hij heeft niet zelf een mail gestuurd naar deze mensen. Anders had hij ze toch al in het adresboek staan.:D
 
Oké wat ik schreef zorgt er idd voor dat iedereen die als CC stond een mailtje krijgt iig. Maar je kunt ook een Exel bestand aanmaken en ze dan opslaan als .cvs en dan toevoegen.

Uitleg: Maak een Excel bestand aan met in de CEL A1 : Name,E-mail Address.

En plaats vervolgens in kolom A onder elkaar de contact personen die je wenst. Met daarachter in dezelfde cel het emailadress gescheiden met een komma zonder spatie.

Dus cel A2 ziet er als volgt uit : Huppeldepup,huppeldepup@hotmail.com
Dan cel A3 : repelsteeltje,repel@live.nl
Sla deze op als .cvs bestand en importeren maar.​

Zo ziet een Excel bestand wat je zelf kunt maken door je eigen contactpersonen te exporteren er ook ongeveer uit dus denk dat het wel werkt.

Wel wat omslachtig maar het is wel in één keer toe te voegen
 
Laatst bewerkt:
Dat lukt idd prima.

Is wat werk maar gaat dan in één keer naar binnen.

Dank.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan