• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

meerdere criteria die tussen twee data liggen

Status
Niet open voor verdere reacties.

lievedonne

Gebruiker
Lid geworden
1 feb 2010
Ik ben op zoek naar mogelijkheden om twee criteria bij elkaar op te tellen en dat lukt goed met SOMPRODUCT. Maar als ik aan het volgende filter wil onderwerpen (<=datum&>=datum) lukt het mij niet.

is hiervoor nog een andere formule (DBSOM) of is er een andere manier om deze criteria samen te laten werken?

Nog wat meer criteria

Beste Ad,
Dat ziet er indrukwekkend uit. Ik ben er al door geholpen, maar toch...In de bijlage zie je het bestand waarmee ik worstel.
ik wil graag berekenen hoeveel specifieke meldingen er vanuit een locatie binnen een bepaalde tijd hebben plaatsgevonden. bij elkaar dus vier verschillende criteria.

Bijlagen

beste lievedonne , ik ga niet verder dan bestandje terug afsluiten , sorry :confused:

Bijlagen

• protected file.jpg
    protected file.jpg
    80,3 KB · Weergaven: 76
  • protected file2.jpg
    protected file2.jpg
    80,8 KB · Weergaven: 63
Laatst bewerkt:
Lievedonne,

Hierbij een voorbeeld van de toepassing zoals Ad heeft aangereikt. De 4 criteria zijn daarbij geen probleem. :thumb::thumb:

Bijlagen

Bedankt

Beste Ad & Gerard,
dat was 'm! Nu was ik al een heel eind gekomen met Somproduct, maar op een of andere wijze vermenigvuldigde de formule alle incidenten. Misschien ergens een haakje misplaatst?
Niettemin, jullie hebben mij fantastisch en erg snel kunnen helpen.
Mijn dank daarvoor.:thumb::thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan