• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Meerdere 'datapickers' op één blad.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Meaurk

Gebruiker
Lid geworden
29 jun 2012
Berichten
146
Hallo,

Is het mogelijk om meerdere datapickers op één blad te maken?

Momenteel heb ik een datapicker actief wanneer je dubbelklikt op een cel in kolom L. Ik wil nu dat dit kolom J en L gaat worden. Vele mogelijkheden geprobeerd via andere forums, helaas krijg ik het niet aan de praat.

Hieronder de formulie die ik nu gebruik voor kolom L.

Code:
Private Sub Worksheet_BeforeDoubleClick(ByVal Target As Range, Cancel As Boolean)
 If Intersect(Target, Range("L9:L" & Range("B" & Rows.Count).End(xlUp).Row)) Is Nothing Then Exit Sub
  Datapicker.Show
End Sub

Alvast bedankt! :)
 
Meaurk,

Als je het zo gebruikt werkt het dan?
Code:
Private Sub Worksheet_BeforeDoubleClick(ByVal Target As Range, Cancel As Boolean)
 If Intersect(Target, Range("J1:L100" & Range("B" & Rows.Count).End(xlUp).Row)) Is Nothing Then Exit Sub
  Datapicker.Show
End Sub
 
Laatst bewerkt:
Dat werkt inderdaad, alleen heeft kolom K dan ook de datapicker. Echter heeft kolom K een andere vba code. En mag deze dus geen datapicker hebben.
 
Test het zo eens
Code:
Private Sub Worksheet_BeforeDoubleClick(ByVal Target As Range, Cancel As Boolean)
 If Intersect(Target, Range("J1:J100,L1:L100" & Range("B" & Rows.Count).End(xlUp).Row)) Is Nothing Then Exit Sub  
  Datapicker.Show
End Sub
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan