Meerdere drives in Users-map

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik loop al vast bij plaatje 3, daar staat bij jou het Path naar Desktop, bij mij staat er alleen:
D:

Ok, ik snap het denk ik: Er staat daar geen pad, maar wel 1x D: ? Haal je die weg zoals in plaatje 3 & 4.
Dan ga je naar:

map C:\Users\Administrator

Daar zie je dan als het goed is dat die vier schijven - nu - er als mappen uitzien, zoals het voorbeeld op mijn Bureaublad in plaatje 5. Die haal je 1 voor 1 weg met Shift + Delete (of Shift + Verwijderen).

Dan ga je verder vanaf plaatje 6.

(Dat bedoelde ik met interpreteren naar de eigen situatie. Dit heet overigens in vaktermen een volgorde conflict! ;) )
 
Er staat inderdaad maar 1 path: D:
Als ik die vervolgens verwijder, zijn de schijven volledig weg uit C:\Users\Administrator
En zijn dus niet veranderd in een 'gewone' map, maar zijn compleet weg.
 
Ok, ga door met plaatje 6 & 7, sla 8 over.
Dan vanaf plaatje 9.
Overigens kan je er voor kiezen om in plaatje 9 te kiezen voor Converteren naar standaardschijf.
Oh, ik zie nu pas dat plaatje 11 & 12 hetzelfde zijn.
In plaatje 13 goed opletten dat je niet weer de schijf koppelt.
Vergeet niet te herstarten als je bij plaatje 18 bent.
 
Opgelost TheKnight!

Die map verscheen wederom niet, maar heb die stappen overgeslagen en nu is de boel weer precies zoals ik het zou willen.
 
Aaaaaahhhh!!!... Mooi!. Gelukkig... Pffff!!! ;)

Zet je dit onderwerp nog even op opgelost?
 
Ja,
Heb nog wel een vraagje,
aangezien jij zo makkelijk die 'fout' zelf na hebt gemaakt, vraag ik mij af hoe ik destijds die 4 schijven daar heb neergezet?
 
Vanaf plaatje 11/12: Daar heb je op een Dynamische schijf een Basic volume aangemaakt, & dan in plaatje 13 heb je 4x Dit volume aan een lege NTFS-map koppelen gekozen, Waarbij je C:\Users\Administrator hebt geselecteerd.

Hoe & waarom je (of iemand*) dat zo gedaan he(b)(ef)t, is niet meer na te gaan.

*: Wat tien technici in tientallen jaren hebben opgebouwd, kan door iedere anadigibeet in een fractie van een seconde teniet gedaan worden...

;)
 
We hebben te vroeg gejuicht, nadat ik mijn back-up terug heb gezet op de harde schijf, kwamen ook de D-schijven weer terug in de Administrator-map.
 
Zucht... :(

Ja, omdat je (de hele) backup hebt terug gezet, dus inclusief die schijven die daar nog altijd in opgeslagen staan!

Wat voor backupprogramma gebruik je?

(Even geduld a.u.b., ik ben even niet beschikbaar.)
 
Ik heb alleen de D-schijf gebackupt he, niet de User (C).

Als backup gewoon copy-paste naar mn externe hardeschijf en weer terug.
 
Present!:

Ok, moet je de computer uitzetten, externe schijf eraf halen, & weer helemaal overnieuw beginnen!..
Gelukkig ken je klappen van de zweep nu al...

Als het dan goed is, zet je de computer uit, externe schijf erop, aan, computer aan, & dan zet je alleen de inhoud van de schijven op de externe schijf in nieuwe mappen op ...???... !!!

Daarna, als alles goed over gezet is, of als de schijven leeg zijn, wis je ze met Shift + Delete van je externe schijf.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan