Meerdere dubbele mails

Status
Niet open voor verdere reacties.

Maaarten

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2009
Hallo sinds kort ontvang ik iedere mail wel 10 keer en daarna komt er een foutbericht op.
=>
Kan bericht nummer 14 niet ophalen. Account: 'in.telenet.be', Server: 'in.telenet.be', Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR Timeout or error', Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800420CD

en

Account: 'in.telenet.be', Server: 'in.telenet.be', Protocol: POP3, Poort: 110, Beveiligd(SSL): Nee, Foutnummer: 0x800CCC13

Specs:
-Windows Vista
-Eset Smart Security 4.0.314.0
-Windows mail
-Telenet

Neem contact op met je provider en leg daar je probleem voor.

Tardis

Het verhaal van dat mail 10x binnenkomt heb ik zo snel geen idee van (tenzij je per ongeluk meerdere keren 'hetzelfde' e-mailaccount hebt ingesteld).

De melding die je krijgt kan ik wel wat mee: Geeft aan dat mail die nummer 14 heeft niet kan worden opgehaald. Dat kan een paar redenen hebben:
1. Anti-spam/anti-virus software:
WINDOWS MAIL in VISTA: People are experiencing huge problems with Windows Mail in Vista due to antivirus software.

In most cases, it is sufficient to turn off email scanning (incoming and outgoing) and then remove your Email account, close and reopen Windows Mail, and then add your email account back again. However, in some circumstances, it is necessary to uninstall the antivirus software completely, as it is not compatible with Windows Mail (Norton, McAfee, Trend Micro for instance are examples of this). If you encounter compatibility problems when email scanning is disabled, then find another antivirus program. There are plenty out there that do not impair the functionality of Windows Mail.

Also, if you have installed Vista Service Pack 1, then your system may crash if email scanning is enabled. See http://support.microsoft.com/KB/951805
2. Corruptie op de mailserver, zodat bericht 14 er niet goed op staat.

Wat ik dus zou doen is inloggen op de webmail en kijken wat er nu nog staat. Haal zoveel mogelijk mail weg, zeker de mail die zeker/mogelijk spam of virussen bevatten. Wellicht heb je daarmee dan mail nummer 14 ook verwijderd. Probeer daarna opnieuw mail op te halen via Windows Mail.

Succes,

Tijs.

Oke ik zal het proberen vanavond.
Ik heb wel gisteren gekeken naar mijn mails op de site van telenet en daar staan ze niet dubbel.

Oke is gelukt kheb alle mails van de mail server gehaalt en het is opgelost.

Bedankt

Fijn dat het geholpen heeft, en bedankt voor de terugmelding.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan