Meerdere DVD files branden op EEN DVD

Status
Niet open voor verdere reacties.

PJnijm

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 feb 2005
Hoewel deze vraag al eerder is gesteld, ben ik er nog steeds niet achter. Wat wil;

Ik wil 4 dvd's (kleine muziek DVD's) zetten op EEN DVD + RW.

Nu lukt het me wel om er een op te krijgen maar die andere voegt ie er niet meer aan toe. Ik heb Nero 6 en Pinnacle 8.05. Wie weet de juiste volgorde. :)

Volgens mij kan dat ook niet het zijn tenslotte aparte TS files die niet na elkaar of tegelijkertijd kunnen worden gebrand.

Ook al geprobeerd maar dvd shrink werkt "samen"met nero. Je krijgt dan toch steeds de melding dat er al wat opstaat.

Heb eens iemand gehoord dat het zou kunnen met Nero Express, maar mij is dat nog niet gelukt, moet toch kunnen zou je zeggen??

Werkt samen met nero? Je hoeft die Nero Burn Plug-in toch niet te gebruiken? Maak er gewoon een .iso van, die brand ik daarna met DVD Decrypter.

En ik denk dat je Nero Vision Express bedoelt?

James:)

Hmmm dat weet ik niet maar eenvoudig is dit allemaal niet waarom weet ik trouwens niet, vreemd bij data mp3 kan dit zo makkelijk.......

Spreken we hier over een DATA-DVD of een Video-DVD?

De inhoud van de dvd bestaat toch uit .ifo en .bup enz... he?
Ik zou toch Nero Vision Express even downloaden en uitproberen... wie weet lukt het wel:)

In dit geval spreek je denk ik over Video dvd al zou Data dvd misschien ook nog kunnen......:confused: blijf dat allemaal wat vreemd vinden.

Maar goed Nero Vision? Dat hoort niet bij Nero 6? Toch vreemd dat bij Nero 6 of pinnacle dit niet gewoon kan, Waarvoor heb je anders een dvd rw schijf??

een lege cassetteband kun je toch ook tig keren gebruiken.

Het probleem is zo dat eigenlijk de inhoud van een video-dvd schijf een heel systeem op zich is. Met 1 hoofdbestand waarop de rest volgt. Kieper je 3 dergelijke dvd's bij elkaar, dan krijg je 3 gelijkwaardige hoofdbestanden en dan weet je DVD-speler niet meer wat te kiezen. Het systeem op de dvd moet dus opnieuw uitgesorteerd worden, en daarvoor heb je programma's als Nero Vision Express nodig.

Van dat programma ken ik niet veel, maar als ik je met om het even wat zou kunnen helpen, dan gil je maar even.;)

Nooit gehoord van Nero vision zal het eens bekijken hopelijk zit er geen rotzooi bij.............

ziet eruit als Nero vreemd dat dit niet gewoon bij Nero 6 zit. Afijn programma staat erop en dan?

Ik zie een zandloper die maar niet ophoudt. Heb wel alle standaardfuncties uitgeschakeld bij het installeren. Bij welke moet ik eigenlijk kiezen van die twee gele buttons?

1. Ik zou kiezen voor een 1-malig project, dus het bovenste.
NeroVisionExpress_makeDVD_dvd.gif

2. Dan neem je de optie "Import disc". Let wel op dat je geen beveiligde DVD's probeert, want dat gaat niet zo direct lukken.
NeroVisionExpress_makeDVD_dvd_impor.gif

3. Dan kijk je best wat het grootste item is in de lijst. Dat is dan de hoofdfilm. Heb je dat niet, dan moet je zelf ff puzzelen:p
NeroVisionExpress_makeDVD_dvd_imp_c.gif

De bestanden die hij van die dvd's haalt, worden tijdelijk ondergebracht in een map, die kan je onder die items instellen.

Veel succes!

ik ga aan de slag alvast bedankt.........

het is nog steeds acacadrabra. Ik zie die opties van jou niet staan in Nero 6

Nero Vision Express... niet Nero 6...:)

In Nero SmartStart dus...
NeroSmartStart-StartNVE.png

Laatst bewerkt:
Vreemd wanneer ik dit installeer gaat ie het zetten in Nero 6???

Zou je misschien een screenshot kunnen maken?
Daar snap ik nou echt niks van...:confused:

Verwar Nero Express niet met Nero VISION express he...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan