Meerdere DVD files branden op EEN DVD

Status
Niet open voor verdere reacties.
Had het er al afgegooid omdat het program zich ging nestelen in NERO 6, maar goed probeer het nog een keer opnieuw.

Maar dat "nestelen" begrijp ik niet...:confused:
En wat bedoel je met Nero 6? NeroBurningRom?
In NeroBurningRom heb je wel een knop om naar Nero Express te gaan.

En dat het ook in de lijst staat in Nero SmartStart, das vrij logisch want het is ook een programma van Nero.

Ik vraag dus verduidelijking. Screenshot?

James:)

Wanneer ik NERO 6 open staat ineens Nero Vision erbij.

Deze dus...

Bijlagen

• nero 6.jpg
    nero 6.jpg
    52,2 KB · Weergaven: 18
Ja dat moet toch??
Het is een product van Nero.
En de Nero SmartStart (dat scherm) is gewoon het beginprogramma van waaruit je de verschillende programma's makkelijk kan starten.
Klik op Nero Vision Express in de lijst en probeer hetgene wat ik in een eerder bericht heb gezegd in Nero Vision Express uit.

Ik had al begrepen dat je in dit geval beter niet kon openen in Nero 6 maar liever via Alle Programma's dan opent ie hem namelijk anders.

Overigens kan ik het niet branden via de hd? Via de schijfjes is ie natuurlijk beveiligd.

Andere vraag kan evt. Nero vision ook verwijderd worden zie namelijk nergens een bestandje of zo?

Je kan de bestanden beter eerst rippen, zodat de beveiliging eraf is. Ze gewoon kopieren naar de hd zal voor problemen zorgen aangezien er dan nog dingen versleuteld zijn.
Denk aan een programma als DVD Decrypter.
Als je de bestanden dan op je HD hebt staan, kan je via een speler te weten komen welke VOB-bestanden je nu juist nodig hebt van die dvd, en ze daarna via de functie "add video files" aan je project toevoegen in Nero Vision Express.

Dan krijg je dus dit:
NeroVisionExpress_makeDVD_dvd.gif

en dan:
NeroVE-dvd_video-add_video_files.gif

Is een hele klus als je ze eerst naar de hd moet zetten.

Hoe je NeroVisionExpress verwijdert is eigenlijk een goeie vraag:o
Geen flauw idee eigenlijk. FF zoeken...

Ik ga ook verder met puzzelen alvast bedankt

Helaas James ik krijg het niet voor elkaar. Daarom geef ik het maar op. De dvd schijfjes zijn natuurlijk beveiligd. Dus die moet je eerst gaan bewerken met decryp. Geen probleem maar nu staan ze dus op de hd.

Aangezien ik 5 van die originele schijfjes heb heb ik dus ook 5 van die files. Zie ze dan maar eens op een DVD te krijgen. Qua bestandsgrote is het geen probleem maar hij blijft gewoon hangen na een tijdje in Nero Vision.

De boel ook nog gaan inkrimpen is dan nog een stapje verder met ook nog een hoop hobbels want dan springt de lade eruit voor een schijfje terwijl dat nog niet de bedoeling is, ik ben immers nog bezig met een bewerking.

Afijn ik heb het geprobeerd en voor mij nog geen succes dus haal ik het er maar af, jammer maar bedankt James!

We moeten maar eens wachten tot er wat beters komt, dit is teveel gedoe.....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan