Meerdere email accounts berichten laten doorsturen in één account

Status
Niet open voor verdere reacties.

Crypt545

Gebruiker
Lid geworden
16 jun 2009
Het prettigste vind ik altijd Hotmail maar als het daar niet mee kan wil ik best naar iets anders overstappen. Ik wil dat van meerdere email adressen nieuwe berichten automatisch worden doorgestuurd naar één adres zodat ik ze niet voortdurend allemaal hoed te checken. Dit moet toch kunnen op een of andere manier!

Doorsturen van berichten van box naar box is (bijna) bij alle systemen mogelijk. Houd er wel rekening mee dat als je een reply geeft op een ontvangen bericht dit vaak de afzender heeft van de laatste box waarin ontvangen is en niet de orginele box waarheen het gestuurd is. (hier zijn wel truuks voor)
Bij mooiere systemen kan je naast doorsturen er ook voor zorgen dat het orgineel nog in de orginele box blijft staan.

Als alternatief is het met mapi ook mogelijk om in een email programma op een computer meerdere email accounts aan te maken die op een zelfde locatie afleveren. Dit houd op internet alles gescheiden maar op de computer heb je alles mooi samen.

Met hotmail moet ik mijn account bevestigen met de telefoon en dat werkt niet. Bij mail.com is het niet gratis om emails te laten doorsturen. Tenminste ik denk dat wat ik wil "mail forwarding" heet? Als iemand nog een goede gratis email site weet die dit wel doet hoor ik het graag!

Meeste mail providers blijken dit dus niet te doen maar is gelukt met Yahoo.

Aangezien dit niet over een eigen mailserver gaat.
Vraag verplaatst naar: Software > E-mailprogramma's > E-Mailprogramma's overig

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan