Hallo,
Ik heb een tabel in Acces met data van een kalendermaand. Elke volgende maand ontvang ik een excelbestand, met daarin de nieuwe maand. De opmaak en het aantal kolommen zijn hetzelfde.
Om het zoeken naar data over meerdere maanden makkelijker te maken, wil ik de data vanuit excel toevoegen aan mijn bestaande tabel.
Ik ben al geruime tijd aan het zoeken, om een toevoeg query te maken, maar ik kom er helaas niet uit.
Gezien de grootte van het bestand is een voorbeeld niet zomaar te maken. Het betreft 125 kolommen, en ongeveer 60.000 regels per maand.
Heeft iemand enig idee hoe ik nieuwe maanden kan toevoegen aan de bestaande tabel?
Ik heb een tabel in Acces met data van een kalendermaand. Elke volgende maand ontvang ik een excelbestand, met daarin de nieuwe maand. De opmaak en het aantal kolommen zijn hetzelfde.
Om het zoeken naar data over meerdere maanden makkelijker te maken, wil ik de data vanuit excel toevoegen aan mijn bestaande tabel.
Ik ben al geruime tijd aan het zoeken, om een toevoeg query te maken, maar ik kom er helaas niet uit.
Gezien de grootte van het bestand is een voorbeeld niet zomaar te maken. Het betreft 125 kolommen, en ongeveer 60.000 regels per maand.
Heeft iemand enig idee hoe ik nieuwe maanden kan toevoegen aan de bestaande tabel?