meerdere films op een dvd

Status
Niet open voor verdere reacties.

kaico

Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2006
weet iemand hoe ik meerdere films op een dvd kan zetten? het zijn geen avi films of zo, het zijn allemaal mappen :S. de films komen van de camcorder.

hopelijk weet iemand hoe dit moet

P.S.: het branden mag moeilijk zijn, maar het afspelen een peulenschilletje, het is namelijk voor mijn opa en oma, en die weten er niet zo veel vanaf

Beste Kaico,

Welk brandprogramma gebruik je?
Welke Windows versie gebruik je?

Groeten :)

ik gebruik op dit moment Nero 7 Essential, en ik draai op Windows Vista Home Premium

P.S.: ben bereid nieuw brandprogramma te downloaden/installeren

Dat is niet nodig.
In vista zit een, al zeg ik het zelf, zeer handig programma om dvd's te maken. Dit heet Windows DVD Maker.
Klik er maar eens op en voeg zo veel mogelijk bestanden toe. Kies dan een leuk menu'tje en klik op branden.

Succes ;)

dit gaat niet, zoals ik al zei zijn het mappen, en hij kan maar 3 van de 10 bestanden van zo'n map toevoegen, die anderen worden niet ondersteund :S

dit gaat niet, zoals ik al zei zijn het mappen, en hij kan maar 3 van de 10 bestanden van zo'n map toevoegen, die anderen worden niet ondersteund :S
Hoe groot zijn alle 10 de bestanden bij elkaar?

1.3 GB in totaal, en ongeveer een half uur lang

Dan gaat DVD Maker erg slecht om met zijn ruimte :eek:, maar dit ter zijde.
In dit geval is het beter om Nero te gebruiken.
- Kies voor dvd.
- Bij het menu "Foto en Video" kies je voor "Maak uw eigen DVD-Video".

werkt niet:(, als ik de tweede set bestanden erop zet, komt er ten eerste te staan of ik de eerste wil vervangen (dezelfde namen), en als ik die dan een andere naam geef, komt er te staan dat ze niet compatible zijn. Ik heb ze in het begin aangepast dus: 1VOORBEELD.SUB

Ow, u heeft een DVD recorder? Deze bestanden die er niet op kunnen zijn filmbestanden die je vindt op een DVD.
U moet hiervoor een converter hebben. Ik heb een mooi gratis programma voor u gevonden: Ipod Video Converter 2.2.
Dit converteerd naar Mpeg 4. Ik geloof dat Nero dit wel aankan.
Vergeet niet de resolutie hoger in te stellen ;).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan