meerdere fims op 1 dvd

Status
Niet open voor verdere reacties.

koningv

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2003
ik heb een aantal films van een videocamera op mijn pc gezet als mpeg bestand. ik heb ze met dvd author dvd geschikt gemaakt en toen gebrand. nu draait mijn dvd speler de films alleen niet af, hoe kan dat? normaal lukt dat wel met dvd films..

Oke, en hoe brand je de dvd dan? Volgens mij moet je in het menu kiezen voor dvd-rom (iso/udf) dan pakt je dvdspeler hem ook, tenminste bij mij (phillips dvd speler)

het is zo: ik maak met dvd author de bestanden dvd proof (om het maar zo te noemen0. Dan is het een kwestie van die bestanden toevoegen aan Nero en klaar ben je. normala gaat dat altijd zo maar nu dus niet, erg raar vind ik...

traxion,

ik heb die optie niet in mijnnero staan??? heb nero 6

Geplaatst door traxion
het is een uitbreiding: nero recode 2

en neroVision Express 2 s ook erg handig als je dvd's wilt gaan rippen en zo

dit staat er inde link die ik eerder gegeven heb

gewoon even zoeken op t web is volgens mij niet gratis maar je kan denk ik heus wel wat bedenken;)

ik zal wel ff gaan rondsnuffelen en ik zie wel waar ik het evt. op de kop kan tikken. als je een suggestie hebt hou ik me aanbevolen..

als je goed zoekt overal ook in kazaa en zo dan dan kun je hem gratis hebben

traxion, heb al wel wat van nero gedownload maar dat is nog niet wat ik zoek. met de nieuwe versie kan je meerde films branden op 1 dvd, die optie moet ik hebben.. kan je me helpen?

kan je me het mailen anders. heb nu nero 6.6 ofzo op de pc staan, maar staat er niet iun dat ik meerde dvd op 1 dvd kan zetten..

mark1974@zonnet.nl

gaat dat lukken? of via msn?

das veel, kan niet via mijn zonnet mail, kan wel via msn Traxion..

sta ingelogd onder vorstma@hotmail.com

als jij je ook ff aanmeld dan kunnen we de overdracht doen toch..

recode heb je die ook?? daar gaat het me eigenlijk om

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan