• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

meerdere functies in 1 cel plaatsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

jasper148

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
25 sep 2015
Beste Lezer,

Ik heb een randomizer gemaakt die per dag van de week 10 getallen tussen de 1 en de 20 genereerdt. Nu hangt er achter elk getal van 1 tot en met 20 een waarde. Ik wil dus een formule maken die het volgende zegt. Als cel 1 maandag is 1 dan is gemiddelde achter 1, als cel 1 maandag is 2 dan is die cel gemiddelde achter 2 enzovoort tot en met 20. dit dan 10x per dag en vervolgens alle gemiddeldes bij elkaar optellen. Dit laatste kom ik wel uit. ik krijg het voor elkaar om 2 als dan functies in dezelfde cel te plaatsen maar bij de derde geeft excel aan dat er teveel functies zijn ingevoerd. Hoe verhelp ik dit ?

Met vriendelijke groet,

Jasper

ik krijg het voor elkaar om 2 als dan functies in dezelfde cel te plaatsen maar bij de derde geeft excel aan dat er teveel functies zijn ingevoerd

Laat dat eens zien, dat zal wat meer duidelijkheid verschaffen.

Graag een .xls of .xlsx voorbeeldje.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan