meerdere games op dvd

Status
Niet open voor verdere reacties.

robertjan

Gebruiker
Lid geworden
27 apr 2001
Hey allemaa,

Ik heb een vraagje,

ik heb bijvoorbeeld Medal of honor Allied assault en spearhead... dat is bij elkaar 4 cd's.

Nu wil ik dus die 4 cd's rippen en het op 1 dvd zetten.

Maar als je dat doet dan heb je het probleem met het installeren dat ie om Cd2 vraagt.. bestaat er een programma waarmee je dus meerdere, bijv images of gewoon uitpakken, games op een dvd kan branden zodat je niet steeds die vier cd's bij de hand moet houden. Bijv makkelijk als je ergens anders heengaat en je het daar wilt spelen. hoef je maar een dvd mee te nemen.

Dus 2 games van 4 cd's in totaal op 1 dvd maar wel gewoon vanaf die dvd kunnen installeren.. wie kan me daarmee helpen?

alvast bedankt

Ja dat kan met een virtuele drive (heb je een prog voor nodig als Nero image drive / Alcohol 120% ) . Dus je maakt een img met bv. Nero van de 4 cd's, daarna brand je ze op dvd en als je wil gaan installen dan mount je ze stuk voor stuk met Nero imagedrive / alchol naar je virtuele drive.

Succes

Ja dat ken ik inderdaad, gebruik ik zelf ook..

maar wat ik wil is dat je vanaf de dvd kan installeren zonder dat je dus je image moet mounten.. met een menu bijvoorbeeld zoals je vroeger had met die verzamel cd's met games en programma's enzo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan