• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

Meerdere inzetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

BOUKES

Gebruiker
Lid geworden
15 jun 2016
In de bijlage staan op blad "INVOER" namen met werktijden. Veel medewerkers hebben meerdere werkplekken en dus ook tijden ( zie aantal in kolom C)
Graag wil ik op het tabblad "RESULT" de unieke namen mat daarachter ( op volgorde van tijd uiteraard) de verschillende tijden behorende bij de desbetreffende werkplekken)
Wie kan mij helpen?

Bijlagen

Zorg er eerst voor dat je niet met kleurtjes aangeeft waar iemand werkt, maar gewoon in een vierde kolom, als tekst. Dan kan je daarna met ophalen en transformeren je eindresultaat maken (zie bijlage).

Bijlagen

John K

Bedankt, maar het gaat niet helemaal goed toch.
John K zou 1500-1800 1830-2000 2020-0330 moeten hebben

Dat is ook zo ware het niet dat je hem de ene keer john en de andere keer johny noemt.

Ik zie dat de query een fout geeft, kan even niet vinden waar die zit.

Het probleem is dat er meerdere tijdsvakken met dezelfde kleur zijn en daar werkt de geplaatste "oplossing" niet voor.

Boukes, maakt het nog uit wat er in het resultaat onder elkaar staat? zijn dat de kleuren of de tijden of alles door elkaar?

Laatst bewerkt:
John K

Precies. In de bijlage die jij hebt gemaakt heeft John K 1 tijd achter zich staan

dat komt omdat het verschillende tijdsvakken zijn met de kleur paars.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan