Meerdere mailboxen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Juuske

Gebruiker
Lid geworden
31 mrt 2003
Beste Lezer,

Ik ben hard op zoek naar een email programma waar ik meerdere mailboxen aan kan maken.

Ik heb het bij outlook geprobeerd, maar daar komen de emails nog steeds in één mailbox terecht en dat wil ik niet.

Ik moet namelijk 7 mail adressen gaan beheren en ik wil dat alles in een aparte mailbox terecht komt.

Weten jullie of zo'n programma bestaat die dat kan?
Ik werk op me werk met Lotus Notes en daar kan het allemaal maar ja Lotus Notes is te duur om thuis te laten draaien

Ik hoor het graag en alvast bedankt voor jullie reactie.

Groeten
Jucuinda

'Mailboxen' .... ??
Wat bedoel je nou precies: mailaliassen onder eenzelfde account, zeven aparte accounts, of beide.
Je kunt in Outlook (dus niet outlook express) middels 'regels' bepalen, dat mail die verzonden is naar één van de door jou beheerde mailadressen (al aparte account dus) in een aparte map onder Postvak IN geplaatst moet worden.

Laatst bewerkt:
Ook in Thunderbird (mozilla) kan je 'toplevel' accounts aanmaken, daarmee krijg je voor ieder adres een eigen postvak in, verzonden, concepten, sjablonen, prullenbak enz.

Ik heb 7 email accounts die alle 7 in een aparte postvak in moeten komen.
ik wil geen berichtregels hebben, zodat de email naar een bepaalde folder gaat.

Ik wil dus 7 afzonderlijke postvak in hebben.

Ik gebruik overigens outlook 2003

maestro12 zei:
Ook in Thunderbird (mozilla) kan je 'toplevel' accounts aanmaken, daarmee krijg je voor ieder adres een eigen postvak in, verzonden, concepten, sjablonen, prullenbak enz.

Oke bedankt, ik ga meteen kijken of het wat is:thumb:

Juuske zei:
Ik heb 7 email accounts die alle 7 in een aparte postvak in moeten komen.
ik wil geen berichtregels hebben, zodat de email naar een bepaalde folder gaat.

Ik wil dus 7 afzonderlijke postvak in hebben.

Ik gebruik overigens outlook 2003

Dan maak je gewoon 7 folders en verwijs je per adres met berichtregels de post naar de juiste folder.
Dat doe ik ook alleen met OE!
Je moet dus wel berichtregels aanmaken maar ook even apparte folders maken.

Je kunt ook in OE verschillende identiteiten aanmaken. Dan heb je alles gescheiden. Werkt bij mij heel goed. Ik neem aan dat dat ook met Outlook kan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan