meerdere mails doorsturen vanuit hotmail naar live.nl

• Onderwerp starter Onderwerp starter sgam
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

sgam

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 aug 2012
Hallo,

Onlangs heb ik gemerkt dat ik niet meer in kan loggen in mijn hotmailaccount op een losse pc. Mijn wachtwoord wordt niet meer herkend, ik krijg niet de melding dat mijn account geblokkeerd is. Diverse pogingen al gedaan om mijn wachtwoord opnieuw in te stellen maar steeds moet je je oude wachtwoord ook opgeven dus dat schiet niet op. Vreemd genoeg kan ik via mijn telefoonapp wel in mijn hotmail inbox welke automatisch inlogt. Nu ben ik natuurlijk bang dat dit straks ook niet meer kan en ik dus helemaal niet meer bij mijn account kan. Preventief heb ik dus een nieuw mailaccount gemaakt op live.nl. Mijn vraag is nu: zou het kunnen dat ik gehached ben? EN Hoe kan ik een hele bulk mail in één keer van mijn hotmailaccount naar mijn live.nl account sturen?? Ik heb ergens al gelezen dat je tussen microsoft mailprogramma's relatief makkelijk mails door kan sturen, maar mij is het nog niet gelukt. Gezien de hoeveelheid mails die ik 'veilig wil stellen' is één voor één doorsturen geen optie.

Hopelijk kan iemand me helpen...

als het spul op je telefoon nog wel gewoon werkt, dan moet het wachtwoord daar nog goed zijn.
ik zou meer verwachten dat je
a. óf malware hebt op je pc
b. óf wachtwoord verkeerd onthouden hebt
c. óf een toetsenbord(-indelings)probleem hebt

M.b.t. c kun je het zo doen dat je Kladblok (=notepad.exe) opent, daar het juiste wachtwoord invult, die direct terugleest ter controle en dan via kopieren naar het klembord en dan weer plakken op de wachtwoord-vraag.

Tijs.

Hoi Tijs,

Dank je voor je antwoord.
mbt malware / toetsenbordinstelling klopt het allemaal. Jij denkt dat dus dat het eerder een wachtwoord probleem is. Ik moet eerlijk zeggen dat ik bijna nooit meer los inlog dus dat zou wel een punt kunnen zijn dat ik ergens iets niet goed onthouden heb. Als ik in mijn account mijn wachtwoord opnieuw wil instellen moet ik mijn oude wachtwoorde ook geven dus dat schiet niet op. En het antwoord op mijn beveilingingsvraag werkt ook niet meer (vandaar dat ik dacht dat ik gehacked was). Heb jij toevallig nog een idee wat ik kan doen om achter mijn wachtwoord te komen als ik in mijn account zit.
En daarnaast nog de grote vraag of het mogelijk is om in een keer een grote hoeveelheid mails tegelijk te versturen naar een ander microsoftmailadres.

groeten

Ik had liever gezien dat je:
a. Het inloggen op de live mail website op een andere computer ook had geprobeerd (om malware/keyloggers uit te kunnen sluiten) én
b. Ook mijn verhaal over kladblok had geprobeerd (om toetsenbordindelingsproblemen uit te sluiten).

Als dat allemaal niets oplevert, dan kun je hier instructies vinden om toch een nieuw wachtwoord te krijgen, ook al werkt de geheime vraag niet meer etc.

Verder heb je natuurlijk je mail nog op je telefoon (tenminste: de ontvangen berichten dan toch, en ook de verzonden berichten (voorzover je die vanaf de telefoon verstuurd hebt)).
In bulk doorsturen kan niet vanuit de web-versie van Live/Hotmail. Wellicht/waarchijnlijk kan dat wel vanuit een écht mailprogramma.
MAAR omdat je voor beiden toch eerst het wachtwoord van je Live/Hotmail account moet hebben is dit een traject dat niet zinvol is...

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan