meerdere ontvangers?

Status
Niet open voor verdere reacties.

iignoredit

Gebruiker
Lid geworden
19 jun 2002
Berichten
246
Beste lezer,

ik zit met een probleem en ik hoop dat je me kunt helpen.
mijn klant wil graag een email sturen (voor business) hij wil deze naar meerdere adressen sturen (ongeveer 50) hij wil dit meerdere malen doen en het aantal adressen groeit

wat hij het liefst wil is een html-mail die je helemaal kunt vormgeven, maar wat hij absoluut niet wil is dat alle ontvangers elkaars email adressen kunnen zien!
is het mogelijk om een email via outlook 2007 te sturen naar meerdere adressen zonder dat de ontvangers elkaars email kunnen zien? en is het mogelijk om html te gebruiken in outlook 2007?

alvast heel erg bedankt

gr iignoredit
 
In Outlook 2007 kun je ook de adressen 'verstoppen', door ze een BCC te sturen. In het To-veld vul je dan bijvoorbeeld je eigen adres in.

Outlook 2007 heeft beperkte mogelijkheden voor HTML. Het is echt heel lastig om een html e-mail goed weer te geven in Outlook 2007.

Zelf verzenden van business mailings uit Outlook 2007 is niet ideaal. Je hebt geen inzicht in de respons van je mailing (hoevaak erop geklikt wordt) en er is een risico dat je e-mailadres op spamlijsten terechtkomt. Voor zakelijk gebruik zou ik eerder aanraden om een professionele mailingdienst te gebruiken, zoiets als Moshi Toshi of Constant Contact
 
bedankt voor je reactie ! dat is goed nieuws ik ga de software even bekijken maar deze 1e mail heeft haast en moet voor maandag de deur al uit zijn een eenmalige verzending via outlook kom ik dus niet onderuit gelukkig hoeft het niet een voor een!

hardstikke bedankt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan