Meerdere PDF's genereren in één opdracht

Status
Niet open voor verdere reacties.

kees1214

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 aug 2007
Berichten
3
Beste HelpMij-ers,

Ik ben nog niet zo ervaren met Crystal Reports 11 (of eerdere) maar is het mogelijk om binnen één opdracht ook meerdere pdf's te maken... zoals er wel 'new page before' of 'after' is. waardoor ik deze pdf's per mail kan versturen.

Is er een programma voor crystal te plaatsen dat de opdracht eventueel als batch kan uitvoeren. wellicht voor jullie een makkelijkere vraag dan nu nog voor mij

Alvast bedankt.
 
Adobe Acrobat kan wel als batch meerdere pdf's samenvoegen tot één document. Adobe Acrobat kan zelfs meerdere niet-pdf's (zoals Word documenten) in 1 batch opdracht: eerst converteren naar een pdf en vervolgens samenvoegen.

Ik heb geen aandelen in Adobe Acrobat, maar mocht Adobe 'meekijken'; ik hou me aanbevolen! :D
 
Crystal Report

Wat ik wil is meerdere print opdrachten (pdf's) genereren uit één opdracht. Dus niet het samen voegen ervan
 
Via adobe ???

Is het met een paar woorden uit te leggen hoe dat werkt... en met welke versie je werkt ??

Tot later,
 
Ik werk met Adobe Acrobat 7.0 Professional. Je kunt alle documenten die je wilt converteren gewoon slepen op een geopende Adobe Acrobat, die vervolgens alles converteert. Simple as that! :thumb:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan