Meerdere plaatjes te gelijk verkleinen in word verkleinen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Masterminded

Gebruiker
Lid geworden
15 mei 2008
Hallo,

Aangezien ik niet zo veel verstand van microsoft office heb, hoop ik niet dat ik een te stomme vraag stel...:S:confused::confused::confused:

Anywayz is het mogelijk o meerder plaatjes ter gelijke tijd te verkleinen in word 2007.....
Ik heb een manual gemaakt(op A4) formaat, maar die moet dus 50% kleiner nu zijn het bijna 100 pagina's met alleen plaatjes..... dus ik zou er heel veel tijd winst mee boeken....

Bij voor baat dank!

Joachim!

Laatst bewerkt:
Tja, nu weet ik het wel voor word 2003, maar ik denk dat het nog vergeljkbaar is.

Klik met rechts op een afbeelding, kies afbeelding opmaken, tab afbeelding > knop comprimeren. Stel de gewesnte compressie in en alle afbeeldingen in het document.

Hopelijk gaat dit ook zo in word 2007

mvg leo

super echt bedankt!!!! het werkte precies zoals u zei!:love::love::love:

edit: toch iets te vroeg gejuigd!
Echter geld dit dan toch voor 1 afbeelding:S toch is het wel wat makkelijker zo! du toch bedankt

Laatst bewerkt:
Het moet ook voor alle afbeeldingen in het document gelden

Bovenaan "toepassen op alle afbeeldingen in dit document selecteren".

dat heb ik inderdaad gedaan en dat doet het niet! echter heb ik wel iets anders wat inpreciepe dan nog steeds sneller is als bij elk plaatje de opties opnieuw instellen, dat is namelijk het "herhalen" knopje elke keer als je vervolgens dus een plaatje aanklikt en je drukt op het "herhalen" knopje gebeurt dus precies hetzelfde en ben je dus nogsteeds sneller uit!

natuurlijk is het wel raar dat de optie waar staat:" dit toepassen voor alle afbeeldingen in het document" dat die het dus niet doet op het moment dat je die aanvinkt!

in iedergeval hardstikke ebdankt leo voor de informatie want ik ben nu al wel klaar met alle afbeeldingen te verlkeinen en anders had ik denk ik toh moeten overwerken vandaag:P

joachim!

Hé raar dat het niet in één keer werkt.
Je bent al klaar, dus we praten er verder niet meer over:)

mvg leo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan