Meerdere postvak-in's bij Outlook 2007

Status
Niet open voor verdere reacties.

ElisabethVos

Gebruiker
Lid geworden
10 aug 2012
Beste allemaal,

Misschien is deze vraag al eerder gesteld maar ik kom er niet uit. Op mijn werk krijg ik op mijn computer e-mail binnen van twee verschillende e-mailaccounts. Nu wil ik eigenlijk dat beide in een ander postvak-in komen. Ik weet dat dit kan maar kom er gewoonweg niet uit waar.

Het beginnetje heb ik al op internet gevonden:
Extra; Regels en waarschuwingen...; Nieuwe regel..
Maar en dan?! Of klopt dit stukje ook niet?

Ik hoop dat jullie me kunnen helpen!

Alvast bedankt!

Nee, je kan inderdaad een nieuwe regel maken, waarbij je controleert bij binnenkomst, zonder voorwaarde en dan forward naar het andere e-mailadres, en het bericht verwijderd uit de huidige postvak in.

Maar Er is vanaf Outlook 2007 juist besloten om de accounts apart te houden zodat je niet in de war raakt van welk mail account het nou eigenlijk afkomstig is.

Ho, ik heb heel je vraag verkeerd gelezen.

Outlook 2007 heeft al een standaard opzet waarbij mails naar verschillende adressen altijd op verschillende postvakken bezorgd worden.
Tenzij op je werk het tweede adres aan je huidige inbox gekoppeld is als alias.. dan moet je aan de admin vragen er een losse mailbox van te maken die aan jouw gebruikers account gekoppeld kan worden zodat je wel alles netjes gescheiden hebt.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan