Meerdere probleempjes

Status
Niet open voor verdere reacties.

MisterDennis

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2002
Berichten
722
Ik weet niet of ik het in de goede forum zet, maar dat hoor ik dan wel.

Als ik mijn pc opstart, dan maakt hij een memory test, dat deed hij anders nooit, totdat ik mijn C:\ schijf geformateerd had, hoe kan ik die testing weer ongedaan maken?


Als ik iets wil printen, krijg ik telkens de vraag welke printer het moet printen, terwijl ik maar 1 printer aangesloten en geïnstaleerd heb. Dan krijg ik de vraag of de BJC printer het moet printen, ofdat ik een printer wil plaatsen.
En ik heb nooit een andere stuur-programma van 1 of andere printer op mijn pc gehad, hoe kan ik er voor zorgen dat als ik met mijn muis op printen druk, dat hij zo gaat printen zondar dat ik er verder na om hoef te kijken of weer op een ok oid moet klikken?

En dan nog ff een printer vraagje, hoe kan ik er voor zorgen als ik op mijn toetsenbord op "print-screen" druk, dat hij gata printen? die knop werkt momenteel niet bij mij.


Als ik mijn pc opstart en ik wil mijn wachtwoord invoeren, moet ik aldoor eerst eerst op num lock drukken, was voor het formateren ook nooit zo, waar ligt dat aan, en hoe kan ik dat weer veranderen?


Dit waren volgens mij ene paar kleine probleempjes voor de genieën onder ons, maar voor zo1n leek als ik ben is het bijna een catastrofe '-)

Alvast hartelijk bedankt voor jullie moeite
 
Geplaatst door MisterDennis
Ik weet niet of ik het in de goede forum zet, maar dat hoor ik dan wel.

1.Als ik mijn pc opstart, dan maakt hij een memory test, dat deed hij anders nooit, totdat ik mijn C:\ schijf geformateerd had, hoe kan ik die testing weer ongedaan maken?


2.Als ik iets wil printen, krijg ik telkens de vraag welke printer het moet printen, terwijl ik maar 1 printer aangesloten en geïnstaleerd heb. Dan krijg ik de vraag of de BJC printer het moet printen, ofdat ik een printer wil plaatsen.
En ik heb nooit een andere stuur-programma van 1 of andere printer op mijn pc gehad, hoe kan ik er voor zorgen dat als ik met mijn muis op printen druk, dat hij zo gaat printen zondar dat ik er verder na om hoef te kijken of weer op een ok oid moet klikken?

3.En dan nog ff een printer vraagje, hoe kan ik er voor zorgen als ik op mijn toetsenbord op "print-screen" druk, dat hij gata printen? die knop werkt momenteel niet bij mij.


4.Als ik mijn pc opstart en ik wil mijn wachtwoord invoeren, moet ik aldoor eerst eerst op num lock drukken, was voor het formateren ook nooit zo, waar ligt dat aan, en hoe kan ik dat weer veranderen?


Dit waren volgens mij ene paar kleine probleempjes voor de genieën onder ons, maar voor zo1n leek als ik ben is het bijna een catastrofe '-)

Alvast hartelijk bedankt voor jullie moeite

Valt dus best mee, 4 vragen maar.

1. Waarschijnlijk deed hij dat hiervoor ook, is namelijk een BIOS instelling, heeft dus niks met het formateren van je HD te maken.
2. Kijk even in configuratiescherm, printers, of daar een 2e printer staat, zoniet de bestaande (aanwezige) printer even verwijderen en windows even naar nieuwe hardware laten zoeken. Bi jhet installeren van printers in niet helemaal de juiste volgorde gaat er wel eens wat fout.
3. print-screen, niet meteen printen, maar via bv paint, druk er maar eens op en kies in paint (of welk progje dan ook) maar eens voor plakken.
4. Waarschijnlijk gaat dit vanzelf over, is heel gebruikelijk voor 2000, XP en diverse Linux varianten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan